Produsele Aqua Carpatica (apa minerala si apa plata) intra pe piata din California prin intermediul lantului de magazine Whole Foods Market, potrivit unui comunicat de presa al lantului comercial american. Whole Foods Market este un lant de supermarketuri ce comercializeaza produse alimentare naturale, iar dupa distributia in magazinele californiene va urma si distributia la nivel national. Pe piata din SUA, Aqua Carpatica mai este distribuita in retelele Kroger, Gelson's si Sprouts Farmers Markets.

Jean ValvisFoto: AGERPRES

Apele Aqua Carpatica sunt extrase din doua surse aflate in Muntii Carpati si imbuteliate in Romania, iar compania producatoare le prezinta ca fiind singurele ape minerale fara nitrati. Ele sunt distribuite si in Marea Britanie (retelele comerciale Harrods, Whole Foods, As Nature Intended, Ocado), Germania (GETRAENKE HOFFMANN), Japonia (METRO CASH&CARRY), Australia (BETALIFE, ADELAIDA), iar compania poarta discutii pentru distribuirea in Spania, Ungaria, China si Finlanda, potrivit declaratiilor lui Jean Valvis, CEO al holdingului din care face parte si Aqua Carpatica.

Pe piata din SUA, produsele firmei au un pret cu 5% pana la 15% mai mare decat al produselor Evian. Valvis a declarat anul trecut pentru Ziarul Financiar ca vrea sa pozitioneze produsele sale ca un brand premium pe piata din SUA.

"Romania poate fi prezenta la nivel mondial prin produse premium de calitate cu valoare adaugata. Noi, AQUA Carpatica, promovam izvoarele Romanesti de apa minerala de o puritate unica in lume si facem acest efort impreuna cu promovarea frumusetilor si bogatiilor muntilor Carpati. Consideram ca Romania are atuuri tangibile cu nimic mai prejos decat tarile occidentale", a declarat Jean Valvis pentru HotNews.ro.

Valvis (antreprenor elvetian de origine greaca) a creat brandul Aqua Carpatica in 2010, dupa ce anterior crease Izvorul Alb, vandut catre Coca Cola in 2002.