Ministrul Transporturilor: TAROM va fi restructurata / Nu este exclusa privatizarea companiei

de Victor Cozmei     HotNews.ro
Marţi, 25 octombrie 2016, 14:57 Economie | Companii


Tarom
Foto: Tarom
Compania Tarom va fi restructurata, iar pentru asta se va alege un consultant strategic, anunta ministrul Transporturilor, Sorin Buse, intr-un interviu la Europa FM. Buse a explicat ca numele consultantului va fi cunoscut peste 10 zile, insa varianta privatizarii TAROM nu este exclusa.

Potrivit Europa FM, Ministrul Buse a declarat ca noul consultant va recomanda un alt tip de business pe care sa-l practice Tarom si care sa duca inclusiv la reorganizarea rutelor, dar si la modernizarea sistemului de vanzare a biletelor.
De asemenea, nu este exclusa privatizarea Companiei Nationale de Transporturi Aeriene.

"Este si o conjuctura favorabila, pretul petrolului fiind relativ scazut, probabil ca o sa mai fie scazut o perioada. Asta ne permite noua, ne da o perioada in care sa ne permita sa facem aceasta restructurare", a declarat Sorin Buse.

"Nu se exclude privatizarea, dar fiind vorba de companie nationala, de simbol national,  nu este preferinta mea personala", a spus ministrul.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





3664 vizualizari

  • -3 (15 voturi)    
    privatizarea (Marţi, 25 octombrie 2016, 15:07)

    bobyff [utilizator]

    acum inteleg de ce in ultimele 3 saptamani au tot aparut stiri cu diverse probleme tehnice la avioane, intarzieri avioane etc. Ca sa poata sa gaseasca scuze sa vanda tarom-ul.
    • +4 (8 voturi)    
      de fapt e un pic invers (Marţi, 25 octombrie 2016, 15:49)

      alter_ego2013 [utilizator] i-a raspuns lui bobyff

      Pentru ca e o companie de stat, cu management defectuos si buget cheltuit aiurea, avioanele au de suferit: flota invechita, mentenanta facuta rar si pe bani putini, doamne fereste de vreun incident mai grav.
  • +9 (13 voturi)    
    bravo, in sfarsit! (Marţi, 25 octombrie 2016, 15:15)

    hartagramz [utilizator]

    fie o privatizati fie o inchideti. modelul actual nu reprezinta decat o gaura negra in bugetul de stat!
    • -1 (5 voturi)    
      haha (Marţi, 25 octombrie 2016, 15:53)

      jeanvaljeanro [utilizator] i-a raspuns lui hartagramz

      asa, bre, vindeti tot ca sa aibe ce manca vesticii 100 de ani de acum incolo si voi tot sa muriti de foame sclavi prin europa :))
      • +2 (4 voturi)    
        Păi dacă e cum zici tu, (Marţi, 25 octombrie 2016, 16:17)

        grigoreagape [utilizator] i-a raspuns lui jeanvaljeanro

        tu de ce ți-ai luat nickname de vestic? De ce promovezi cultura vestică ca comentator pe acest site și nu promovezi cultura română. Ai fi putut să-ți iei nickname-ul de "conu' leonida".
  • 0 (10 voturi)    
    Superba idee! (Marţi, 25 octombrie 2016, 15:24)

    mitg [utilizator]

    S-o vindem olandezilor de la KLM, sa avem placerea sa luam bilete la pret cu 115% mai mare ca la TAROM.
    • +1 (7 voturi)    
      IQ negativ (Marţi, 25 octombrie 2016, 15:36)

      andreeaandreea [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      Pai daca platesti cu 10 % mai putin la tarom de cat la ceilalti, mai platesti si 300% in plus cand guvernul tot sterge datorii.
      Mai mult, 99.99% din populatie nu zboara, cu atat mai putin cu tarom.
    • -1 (3 voturi)    
      Uita-te cat are din KLM statul olandez (Marţi, 25 octombrie 2016, 15:41)

      VasileRăcășan [anonim] i-a raspuns lui mitg

      Air France e doar 16% la statul francez.
      • +1 (1 vot)    
        nope (Marţi, 25 octombrie 2016, 16:00)

        jeanvaljeanro [utilizator] i-a raspuns lui VasileRăcășan

        17.6% dupa ultimele calcule, pachet majoritar :))
    • 0 (0 voturi)    
      de parcă.. (Marţi, 25 octombrie 2016, 17:41)

      sobolan [utilizator] i-a raspuns lui mitg

      ...Tarom îți dă ție preț preferențial sau mai știu eu ce. Să fim serioși, flota e de o mie de ani, iar compania e un sac fără fund, cu petice peste tot. De prețuri nu mai vorbim, abia ce s-au deșteptat și ei, la spartul târgului, să bage curse low cost pe orașele mai mari din țară. Și asta s-a întâmplat după ce le-au luat Wizz/BlueAir/Ryan Air fața, altfel mai prindeai tu prețuri cât de cât decente de la Tarom când apucai să-ți vezi și ceafa.
  • 0 (0 voturi)    
    Tarom (Marţi, 25 octombrie 2016, 17:02)

    nimrod [utilizator]

    Cand n-a mai fost nimic de facut, elvetienii au desfiintat Swissair, au blocat denumirea si au construit o noua companie pe osatura Crossair. Din fericire pentru elvetieni, la ei nu functioneaza principiul "la companii noi tot noi" ca sa nu mai spun ca desi Swiss Airlines e divizie Lufthansa n-am auzit sa se planga ca ar fi slugile nemtilor, pe care oricum ii depasesc in calitatea serviciilor. Si n-au nici ATR-uri...
    • 0 (0 voturi)    
      Clarificare (Marţi, 25 octombrie 2016, 20:06)

      A310 [utilizator] i-a raspuns lui nimrod

      Aveți cumva idee , cam cum se muncește la SR Technics , care sunt condițiile de munca si pregătire profesionala , în cadrul SR Technics dacă dorești sa dive un bun tehnician iți sunt asigurate absolut toate condițiile sa te dezvolți . . Nu vechimea aeronavelor este principala problema a Companiei Tarom .
  • +1 (1 vot)    
    Cauza pierduta (Marţi, 25 octombrie 2016, 17:09)

    12_utilizator [utilizator]

    Ryanair dispune de o flota de peste 300 de avioane cu o varsta medie de 5,5 ani. Toate Boeing737-800.
    Wizzair 73 de Airbus 320/321
    Blueair 23 de Boeing 737.
    Ultimele doua companii nu existau in 2002 si acum transporta mai multi pasageri de la Bucuresti decat Tarom.
    Cu cat se inchide Tarom mai repede cu atat se micsoreaza cheltuielile pentru noi toti. Oamenii buni si competenti o sa-si gaseasca rapid in alta parte, daca n-au plecat deja. Sinecuristii au beneficiat deja de pomana, plus ca o sa aiba dreptul la salarii compensatorii. Cu cat mai repede cu atat mai bine pt. toti.
  • 0 (0 voturi)    
    exemple (Marţi, 25 octombrie 2016, 19:45)

    traiang [utilizator]

    Si altii au facut privatizare (vezi polonezii) dar au facut intai legi institutii sau din marile intreprinderi unele mai mici eficiente cu manageri competenti si sunt unde sunt Nu credeti ca ar fi mai bine sa consulte o firma straina daca nu este la noi si sa vada cum poate fi eficienta Salariile imense ale consiliului de conducere cu fel de fel de politruci si neamuri cu firme capuse au distrus taromul Sa nu uitam ca totusi avem piloti f buni Este cel mai simplu sa distrugi decat sa construiesti !!!
  • 0 (0 voturi)    
    sistemul de ticketing !!! (Miercuri, 26 octombrie 2016, 9:49)

    MirceaCristian [anonim]

    Tarom este oglinda societatii romanesti ! O comanie cu mult potential, traditie, personal calificat si sefi prosti ! Tipic pentru societatea romaneasca care in 25 de ani nu a avut potentialul sa-si dezvolte managerii calificati apti pentru o economie de piata ! Iar atunci cand "i-a importat" i-a subjugat politicului !

    Nici un manager din toti cei care s-au perindat pe la conducere in ultimii 10 ani nu a fost in stare sa implementeze un sistem de ticketing electronic modern si eficient !

    Nu poti avea vanzari cu un sistem online primitiv ! Vanzarile de bilete de zbor nu se mai fac de ani buni la ghiseu intr-o lume normala !

    Apoi ..iti mai trebuie si niste avioane care sa para ca sunt din secolul asta ...nu cu scaune cu tapitzerie rupta si imbacsita !

    Tarom are nevoie de unn miracol similar cu Dacia sau Romtelecom !


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by