Pepsi si-a prezentat scuzele pentru un spot publicitar controversat care a imprumutat imagini de la miscarea Black Lives Matter, dupa o zi de critici intense la adresa companiei din partea unor persoane care au declarat ca reclama duce in derizoriu protestele impotriva cazurilor de persoane de culoare ucise de catre politie, noteazaNew York Times.

"Pepsi incearca sa transmita un mesaj global de unitate, pace si intelegere. In mod clar, am ratat acel repet si ne prezentam scuzele", a declarat compania miercuri. "Nu am intentionat sa aducem in derizoriu nicio problema serioasa.

Vom retrage continutul". Reclama, incarcata pe Youtube marti, prezinta tineri atractivi care au pancarte cu mesaje fara cereri specifice precum "Alatura-te conversatiei". Protestatarii zambesc uniform, rad, aplauda se imbratiseaza si bat palma.

In punctul culminant al reclamei, un ofiter de politie accepta o doza de Pepsi de la o femeie alba si declanseaza o stare de aprobare generala si se observa o grimasa apreciativa a ofiterului de politie.

Activistii afirma ca aceasta reclama minimalizeaza problemele sociale si prezinta exact opusul a ceea ce ei resimt in timpul protestelor.