Tarom va inchiria anul acesta si doua avioane lung-curier pentru zboruri spre SUA si China - ministrul Transporturilor
Cuc a mai spus ca pretul pentru aeronave e confidential, dar a precizat ca va fi la nivelul pietei. Reamintim ca cele doua avioane Boeing 737 anuntate deja sunt inchiriate in regim de dry-lease, pe zece ani, la finalul careia Tarom poate decide sa cumpere aeronavele sau sa inchirieze noi aeronave. Leasingul e de la compania Air Lease.
Astazi, Tarom si-a prezentat pe Aeroportul Henri Coanda prima aeronava Boeing 737-800, iar urmatorul Boeing va ajunge in tara sapt viitoare. Tarom nu a anuntat valoarea contractului, dar surse din piata sustin ca va plati o chirie lunara de 300.000 - 400.000 de euro, timp de zece ani.
Cuc nu a precizat ce tip de aeronave long-curier va achizitiona sau inchiria si daca vor fi sau nu tot Boeing.

Scandalurile care au marcat la tot pasul scurtul mandat al lui Vlad Voiculescu
VIDEO Demonstrație cu un elicopter de atac la București. Elicopterul multirol pe care Airbus îl propune Armatei române: „E ca un briceag elvețian, bun la toate”
Scurt ghid de făcut Bugetul franjuri: 10 excepții fiscale care au sărăcit Educația și Sănătatea, tolerate de toți- de la PSD la PNL și USR-PLUS
Ce metode au folosit Franța și Germania pentru a vaccina cât mai multe persoane vulnerabile și cum s-ar aplica și în România
Nici viața de vegetarian nu e ușoară...fasolea, uleiul, pâinea și brânzeturile sunt în topul scumpirilor comunicate de INS
1) Nu concurezi cu Turkish pe partea asta;
2) Nu s-a primit permisiune de survol de la rusi;
3) Daca ar fi fost cerere, atunci AirChina era, deja, aici.
tarom este in alianta cu delta, iar delta are hub si in atlanta.
https://tykesaeroblog.blogspot.ro/2017/05/tarom-737-yr-bgj-reg-applied-at-boeing.html
sa nu uitam ca dupa istorica(!) vizita a lui nicu dracnea in china, nicu facuse o promisiune despre reluarea zborurilor spre china. deci, chestie de onoare, onoarea obliga.
Aiurelile astea cu lung curier si avioane noi nu au nicio relevanta in contextual in care nu exista si nici nu se mai poate face o strategie comerciala.
Asta trebuia facuta acum 15 ani si ar fi trebuit sa cuprinda si infrastructura aeroportuara, daca s-ar fi dorit ceva sustenabil.
Intre timp, companii din zona, cum ar fi Austrian, Turkish, ca sa nu mai vorbim de cele din Golf, au acoperit deja liniie spre est, pentru ca cele spre vest sunt deja dominate de Lufthansa, KLM, British samd.
Tarom poate avea soarta Malev, daca nu ar fi interese personale ale tuturor politicienilor si slujbasilor din MT.
Oameni buni, nu asa se fac transporturi aeriene.
Cele doua Boeing-uri vin in leasing si nu fac altceva deca sa acopere cat de cat golurile in operare.
Daca ati mai calatorit cu Tarom in ultima vreme, ati vazut ca 7 zboruri din 10 intarzie sau se consolideaza/anuleaza, in detrimenul calatorului.
Un fost director la Regia Huilei si ministrul Cuc nu au habar despre ce se discuta.
Si noi platim din banii nostri aceste experiente nereusite.
Faliment!