Lidl isi cere scuze, dupa ce a sters de pe un ambalaj crucile care apar pe acoperisurile bisericilor, si afirma ca va remedia rapid problema
Saptamana trecuta, a aparut informatia ca Lidl a eliminat crucile care apar pe ambalajul unor produse pe care le vinde, cu motivatia ca grupul evita folosirea de simboluri religioase, deoarece nu doreste sa excluda nicio credinta.
"Ne cerem scuze pentru orice ofensa provocata de editarea in gama de produse Eridanous. Putem confirma ca design-ul va fi revizuit cat de curand posibil", au precizat germanii de la Lidl.
Lantul de supermarketuri a precizat ca decizia de eliminare a crucilor nu a intentionat sa transmita o pozitionare ideologica.
"Am facut o greseala in cea mai recenta revizuire a designului produselor noastre si tratam aceasta problema cu cea mai mare prioritate", a adaugat Lidl.

Ministrul energiei cedează în fața ANRE în ceea ce privește liberalizarea, deși este "ușor nemulțumit" / Marii furnizori de energie nu vor fi obligați să ofere reduceri de prețuri
Cum decurge vaccinarea într-o comună din Iași: doar patru persoane imunizate luni, o singură persoană programată pentru marți: „Nu pot să aduc oameni de acasă să-i vaccinez”
Povestea discului de la Nebra - Un fals extrem de bine făcut sau cea mai veche reprezentare a cerului?
“Oglinda fermecată” a autorităților ne spune povestea noastră de anul acesta. De fapt, Comisia de Prognoză o spune pentru buget
O copie din secolul XVI a lui „Salvator Mundi”, cel mai scump tablou din lume, a fost recuperată de poliția italiană / Povestea din spatele operei de artă
Nu se vor simti ca acasa daca vad imagini agresive.
Eu nu ma închin la cutia de iaurt (chiar dacă are o imagine cu o biserica/cruce), nu păstrez ambalajul in rama.
Eu după ce mănânc conținutul arunc ambalajul fără probleme, singurele informații relevante sunt data expirării și ce conține! Putea sa aibă și un drac pe ea sau orice alt simbol al altei religii, tot ma satura...