Dacia a vandut un numar record de masini in Franta, in 2017: 119.357 de autoturisme si utilitare 

de N.O.     HotNews.ro
Marţi, 2 ianuarie 2018, 15:00 Economie | Companii


Masini Dacia
Foto: Renault
Constructorul auto francez Renault Group a anuntat marti ca in 2017 vanzarile sale pe piata din Franta au crescut cu 3,4% pana la 673.869 de unitati, cel mai ridicat nivel din ultimii sase ani, gratie unei cresteri de 6,5% a vanzarilor Dacia, informeaza un comunicat de presa, citat de Agerpres.

Cu 119.357 de autoturisme si utilitare inmatriculate, marca Dacia a stabilit un nou record istoric de vanzari in Franta. Pe segmentul autoturismelor, cu 117.865 de unitati vandute, marca Dacia a castigat 0,1 puncte ajungand la o cota de piata de 5,6%, ceea ce i-a permis sa isi consolideze pozitia a cincea. Marca Dacia ocupa pozitia a treia pe piata autoturismelor vandute clientilor persoane fizice.

Grupul auto francez precizeaza ca modelul Sandero este vehiculul cel mai vandut clientilor persoane fizice in Franta si ocupa locul opt in topul primelor zece autoturisme. Succesul Duster nu dezminte, cu o crestere a volumelor de vanzari in pofida lansarii unei noi generatii.

"2017 este un an excelent pentru Grupul Renault in Franta cu Renault care a realizat cel mai bun an de dupa 2011 si Dacia care a stabilit un nou record de vanzari. Gratie noilor noastre game complet reinnoit ne putem concentra in 2018 pe noile provocari" a declarat directorul comercial de la Groupe Renault, Philippe Buros.

In ceea ce priveste marca Renault, grupul auto francez a inmatriculat 416.578 de autoturisme, crestere de 2,1% comparativ cu 2016, ceea ce reprezinta cea mai buna performanta a sa de dupa 2011. Renault comercializeaza patru din cele mai bine 10 vehicule vandute in Franta: Clio, care ramane lider de vanzari pentru al optulea an consecutiv cu 117.500 de unitati inmatriculate, alaturi de Captur, Megane si Scenic, care se claseaza pe pozitiile 5, 9 si respectiv 10.

Compania Dacia a fost preluata de Renault in anul 1999. Relansata in 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucator de notorietate pe piata auto europeana.




Citeste mai multe despre   










2146 vizualizari

  • +15 (23 voturi)    
    noua nu ne trebuie (Marţi, 2 ianuarie 2018, 15:47)

    mmmircea [utilizator]

    cumparam foltvagan si bembeu ca noi la 180.000km pe bord, care-s mai ieftine si mai bune ca daciile voastre noi.
    • +9 (13 voturi)    
      da (Marţi, 2 ianuarie 2018, 16:29)

      robertto_ [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      vreau sa cred ca cei care ti-au dat minus nu au sesizat ironia din postarea ta!
      pt. francezi sunt bune masinile dacia dar pt noi nu!
    • +6 (10 voturi)    
      Ne dam mari pe uliță! (Marţi, 2 ianuarie 2018, 18:58)

      cim [utilizator] i-a raspuns lui mmmircea

      Stam la bloc, nu avem bani de reparat acoperișul dar avem mașini de fițe.. o masina la 180000 de km costa cam 900 de euro chiar bembeu... mai mult costa cauciucurile de iarna sau sa i schimbi toba...
  • +4 (8 voturi)    
    ERATA: in 2017 NU in 1017 (Marţi, 2 ianuarie 2018, 15:51)

    kecs [utilizator]

    rog corectati titlul

    Editor: Multumim!
  • +4 (6 voturi)    
    Tangerul & Casablanca nu crede in lacrimi ! (Marţi, 2 ianuarie 2018, 21:17)

    Plagarus [utilizator]

    Laude ingrijorator-aburitoare + lalaiala guvernamentala romanesac cu Pitesti - Sibiu va fi necrologul productiei in RO.
    Octombrie 2017-uzina marocana a ajuns la capacitate maxima,de 1.250-1.300 unitati/zi
    In 2018 va produce 340.000 de masini, ceea ce o va plasa peste uzina de la Mioveni.!!!!!
    Doar in 2016 au fost produse peste 10% din masinile Renault si Dacia fabricate in lume, iar cele doua uzine ale grupului Renault-Maroc,ajung sa aiba o capacitate combinata de 420.000 de unitati.
    Zilnic 5 trenuri incarcate cu masini ajung in portul Tanger Med, care este in continuare extins ca parte a unui plan de investitii de doua miliarde euro.

    Statul marocan a investit peste 800 milioane euro in lucrari de infrastructura astfel incat uzina sa aiba acces facil feroviar, rutier si maritim.
    • +1 (1 vot)    
      mda (Marţi, 2 ianuarie 2018, 23:23)

      cmo [utilizator] i-a raspuns lui Plagarus

      Asa e , la ce investitii au facut marocanii in zone industriale si infrastructura pentru industria auto.., nu as vrea sa locuiesc in zona Pitesti in urmatorii 5 ani ...
  • +3 (7 voturi)    
    In curand produse la Tanger (Marţi, 2 ianuarie 2018, 22:11)

    2087 [utilizator]

    fiindca statul roman nu stie ce-i aia autostrada si se scarpina ca cimpanzeii cand ii intrebi.
  • +4 (10 voturi)    
    ha (Marţi, 2 ianuarie 2018, 22:18)

    Soricelu [utilizator]

    cea mai tare firma din romania tot dacia ramane. io am sandero din 2009 si e beton. am loc in garaj cu ea, ma duc la service autorizat si ma doare la basca. 130.000 km are pe bord si duduie. evident ca nu e 'be em ve', dar nici salariul meu nu e de neamt :)) traiasca romania! :)


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version