Compania Nationala de Transporturi Aeriene Romane (TAROM) anunta ca a lansat din 12 martie Serviciul de Autofacturare disponibil pentru persoanele fizice sau juridice care achizitioneaza bilete de pe site-ul companiei. Clientii TAROM au sesizat in repetate randuri ca emiterea unei facturi, prin procedurile vechi practicate de companie, putea dura chiar si 90 de zile, iar prin noul serviciu de autofacturare disponibil on-line factura este emisa instant, fara timp de asteptare pentru clienti.

Avion TaromFoto: Agerpres

"Strategia de redresare a Companiei Nationale de Transporturi Aeriene Romane TAROM S.A implica retehnologizarea si informatizarea sistemului de relationare cu clientii. Autofacturarea este doar un exemplu care vine sa completeze un set de solutii IT&C, cu obiectivul final de a dezvolta o relatie prietenoasa cu clientii nostri. O atitudine deschisa si corecta a companiei se va concretiza in consolidarea capitalului financiar si de incredere al TAROM", transmite compania intr-un comunicat de presa.