COMPANII Luni, 30 Aprilie 2018, 09:44 Câţi clienţi reclamă calitatea serviciilor sau produselor cumpărate şi cum reacţionează angajaţii care preiau plângerile HotNews.ro 0 Circa 41% dintre cumpărătorii români au făcut plângeri în ceea ce priveşte serviciile sau produsele companiilor cu care au interacţionat. Asta nu înseamnă că restul de 59% dintre români au fost mulţumiţi de fiecare dată, arată un studiu, citat de News.ro. În ceea ce priveşte feedback-ul, mai mult de un sfert dintre reclamaţiile românilor au rămas fără răspuns, iar cei mai mulţi dintre angajaţii care preiau reclamaţii nu răspund cu amabilitate.HotNews.roFoto: HotnewsCiteşte continuarea pe StartupCafe.ro 0
OPINIE O întrebare care nu convine PSD, PNL și USR: doar TikTok a făcut AUR mare? Ce nu vor să vadă politicienii
„Din 1 aprilie o să închidem locurile de joacă din Sectorul 1”. Cum explică primarul Clotilde Armand o decizie care o poate afecta în alegeri: „Cu...
fanatik.ro: Liviu Dragnea își extinde afacerile și atacă industria lemnului. Legătura neașteptată cu Irina Tănase, fosta iubită
REACȚIE „A-i demoniza pe tineri e o mare greşeală” - Rectorul UBB Daniel David vorbește despre sondajul în care cei mai mulți dintre tineri spun...
lovedeco.ro: Cu 35.000 euro și o mână de meșteri locali, au renovat o casă veche de 100 ani și nelocuită timp de 16
Rusia este deranjată de modernizarea bazei aeriene Mihail Kogălniceanu: „O dovadă că NATO își continuă militarizarea fără limite a Europei de Est...
panorama.ro: Marea minciună cu care te păcălesc toți politicienii anti-UE, în prag de alegeri: „E mai simplu să dăm vina pe ei”
smartliving.ro: Semne care pot anunța un cancer. „Șansele de vindecare sunt foarte mari în primele 3 (din 4) stadii ale bolii“
POLEMICĂ. Una dintre cele mai tăioase voci din lumea fotbalului: „Putem să acceptăm și să ne asumăm că România e cotată drept cea mai slabă...