Câţi clienţi reclamă calitatea serviciilor sau produselor cumpărate şi cum reacţionează angajaţii care preiau plângerile

de RA     HotNews.ro
Luni, 30 aprilie 2018, 9:44 Economie | Companii


clienti
Foto: commons.wikimedia.org
​Circa 41% dintre cumpărătorii români au făcut plângeri în ceea ce priveşte serviciile sau produsele companiilor cu care au interacţionat. Asta nu înseamnă că restul de 59% dintre români au fost mulţumiţi de fiecare dată, arată un studiu, citat de News.ro. În ceea ce priveşte feedback-ul, mai mult de un sfert dintre reclamaţiile românilor au rămas fără răspuns, iar cei mai mulţi dintre angajaţii care preiau reclamaţii nu răspund cu amabilitate.

Citeşte continuarea pe StartupCafe.ro






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





511 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by