Care sunt cele mai valoroase brand-uri în 2018, anul în care două mărci chineze se găsesc în top 10

de Vlad Barza     HotNews.ro
Marţi, 29 mai 2018, 10:22 Economie | Companii


Top 15 cele mai valoroase brand-uri
Foto: BrandZ
Google și Apple sunt cele mai valoroase brand-uri în 2018, cu peste 300 miliarde dolari, în timp ce Amazon, Microsoft și Tencent completează top 5, arată cea mai nouă ediție a clasamentului realizat de BrandZ. Facebook este pe locul șase, Alibaba este pe nouă, Coca Cola este pe 14, Nike este pe 29, iar Toyota este cel mai valoros brand auto, fiind plasata pe locul 36.

Raportul a ajuns la a 12-a ediție și cele 100 de brand-uri incluse au o valoare totală de 4.400 miliarde dolari, cu 21% mai mult decât acum un an.

Cel mai mult a urcat brand-ul chinez de băuturi spirtoase Moutai, 30 de locuri, în clasament fiind evaluat la 32 miliarde dolari, ceea ce îl plasează peste Toyota și Vodafone. Mult a urcat și Gucci, 26 de locuri.

Dintre brand-uri foarte cunoscute cel mai mult a scăzut Pampers, 22 de locuri, iar în top a intrat pe locul 100 brand-ul adidas.

Iată cum s-au clasat alte brand-uri cunoscute: Samsung (33), Intel (38), BMW (47), Netflix (61), Ikea (76), Uber (81), KFC (87), eBay (88), Instagram (91).


Citeste mai multe despre   





Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





1881 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by