Ce înseamnă pentru micii producători români să-şi vândă produsele în marile lanţuri de magazine şi cum pot ajunge acolo

de Raluca Abrihan     HotNews.ro
Vineri, 22 iunie 2018, 18:39 Economie | Companii


Georgiana Gheorghe
O antreprenoare ne-a explicat câţiva paşi prin care micii producători români ar putea să îşi vândă produsele în marile lanţuri de magazine şi ce înseamnă asta pentru o afacere: “Produsele trebuie să aibă o şansă de a-şi dovedi utilitatea şi existenţa pe piaţă, la raft. Apoi, consumatorul care e rege, şi pe care ambele parţi trebuie să-l respecte, va decide”, spune Georgiana Gheorghe, antreprenoare care şi-a lansat recent o mică fabrică de clătite.
Citeşte continuarea pe StartupCafe.ro







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





840 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by