Compania publică chineză PetroChina a depășit pentru scurt timp acest prag în 2007, la listarea pe bursă, dar a căzut rapid sub 1.000 de miliarde.
Trei ani mai târziu era la 174 miliarde dolari, iar în aprilie 2010 depășea 200 miliarde dolari.
În toamna lui 2014 a fost depășit pragul de 600 miliarde dolari și trei ani mai târziu cel de 800 miliarde dolari. În vara lui 2011 era atinsă valoarea de 300 miliarde și în aprilie 2012, cea de 400 miliarde dolari.
Au existat și perioade de cădere: de la 588 miliarde dolari în septembrie 2012 la 325 miliarde dolari în aprilie 2013.
Compania a avut trimestrul trecut venituri de peste 53 miliarde dolari și profit de peste 11 miliarde dolari.
Compania a vândut 41,3 milioane de iPhone-uri trimestrul trecut, față de 41 de milioane în perioada similARĂ DIN 2017.
în plus, lansarea modelului de vârf de gama iPhoneX anul trecut a făcut ca prețul mediu al unui iPhone vândut de companie să atingă un record de 724 doalri/unitate, față de 606 dolari acum un an. iPhone generează peste 60% din veniturile companiei.
cat de mare incredere are lumea in firma respectiva ceva de genul... nu este ceva palpabil...
sa o luam altfel... google are 80% din piata de mobile... apple vreo15% piata de macuri e aproape inexistenta 5-8% etc
si totusi au o valoare mult peste firme ca google si MS din singurul motiv ca au un PR foarte bun...
nu merita valoarea aceea ca sa zic asa...
nu au cine stie ce R&D nu au nimic (inafara de marketing )
daca (teoretic) ai pune $1000 in actiuni Apple, singura ta sansa sa castigi ceva din investitie pe termen lung este ca valoarea actiunilor sa creaca si tu sa le vinzi.
problema principala este ca piata monetara este astfel denaturata. practic, se creeaza bani din.. nimic. atunci cand creezi bani din nimic, trebuie sa fii foarte insistent ca sa justifici valoarea banului pentru cei care muncesc. de aceea economia americana este o economie de consum. fara consumul excesiv, s-ar prabusi.