Uber vrea să se concentreze mai mult pe diviziile sale de scutere electrice și biciclete, în detrimental mașinilor, deoarece modurile individuale de transport sunt mai portrivite pentru călătoriile în oraș, în ciuda faptului că măsura ar putea afecta profiturile, relatează BBC, citat de Mediafax.

Uber Foto: Captura YouTube - Uber

„Pe termen scurt din punct de vedere financiar, poate că nu este o victorie pentru noi, dar din punct de vedere strategic pe termen lung, credem că este direcția exactă în care vrem să mergem”, a declarat Dara Khosrowshahi, CEO-ul Uber.

Compania de car-sharing a investit într-o divizie de biciclete în ultimul an. Bicicletele sale electrice Jump sunt disponibile în opt orașe din SUA, inclusiv New York și Washington, iar în curând se va lansa în Berlin.

De asemenea, a colaborat cu Lime, o companie de scutere electrice, în timp ce realizează oferte în alte domenii, cum ar fi transportul public și transportul de marfă.

Directorul executive al companiei a recunoscut că Uber face mai puțini bani dintr-o plimbare cu bicicleta, comparative cu aceași distanță parcursă cu mașina, dar a spus că acest lucru ar fi compensat, deoarece clienții au folosit aplicația mai frecvent pentru călătorii mai scurte.