- Pune întrebări prin formularul de comentarii de la finalul articolului
- Nu adresați mai mult de două întrebări
- Pentru a păstra coerența și relevanța discuției, nu vom valida comentariile care conțin mai mult de două întrebări, care nu conțin întrebări sau care constau în atacuri la persoană
[P] Ce este micro-factoring-ul și cui se adresează? Elisa Rusu, CEO și Co-fondator al Instant Factoring, a discutat online cu cititorii

ANALIZĂ Cât plătește Primăria Sectorului 2 pentru curățenia stradală și ridicarea gunoiului și de ce este mizerie pe străzi / Mesajul primarului pentru oamenii care aruncă gunoiul pe stradă: Îi vom amenda
Ghidul înregistrării unei persoane juridice în platforma de vaccinare anti-COVID: Cine si cum poate programa la vaccinare angajații unei firme
„Cel mai greu proiect de infrastructură al României”. Drulă: „Sunt atât de multe tâmpenii făcute pe acest proiect” / Detalii despre Autostrada Unirii A8
Se vor întoarce și studenții în amfiteatre din semestrul al doilea? Universitatea București: Cursuri online în continuare, cu mici excepții. UBB: Se conturează varianta hibrid
Kremlinul ripostează, după imensul succes online al anchetei lui Navalnîi despre "palatul lui Vladimir Putin" / Tinerii se mobilizează în special pe Tik Tok pentru protestele anunțate sâmbătă în întreaga Rusie
Cutia neagră a banilor publici. Secretariatul de Stat pentru Culte a alocat anul trecut o sumă record de 750.000 de lei Mănăstirii „Sf. Cuv. Parascheva", ctitorită de PF Daniel. Ani la rând Curtea de Conturi a constatat nereguli la SCC
Comisionul variază în funcție de gradul de risc al tranzacției și de suma cerută, însă de principiu este de aproximativ 3% pe lună din valoarea facturii. Pentru mai mult ajutor, pe site-ul nostru www.instantfactoring.com aveți și un calculator simulator de cost.
Daca eu ca firma doresc sa incasez o factura mai repede pot apela la dvs si de aici incolo preluati dvs contractul? Sau cum functioneaza mai exact si ce comisioane percepeti?
Comisionul variază în funcție de gradul de risc al tranzacției și de suma cerută, însă de principiu este de aproximativ 3% pe lună din valoarea facturii. Pentru mai mult ajutor, pe site-ul nostru www.instantfactoring.com aveți și un calculator simulator de cost.
Am niste facturi mai vechi de 1 an de la un client, mi le puteti finanta?
Multumesc!
Factoringul reprezintă finanțarea de facturi în termen, care nu au ajuns încă la scadență, atunci când o companie are nevoie de acei bani mai devreme pentru diversele activități-cheltuieli curente ale companiei.
Ceea ce întrebați dumneavoastră se referă la recuperarea de creanță, adică o sumă neîncasată la scadența aflată deja în întârziere. Acestea nu se pretează la factoring, însă există societăți specializate în recuperarea de creanțe.
Procesul de aprobare al facturii este unul automat? Sau exista componenta manuala/ umana? Incerc sa inteleg procesul de semnare contract (online sau personal) si durata de la aplicare pana la finantare.
Multumesc mult,
A
Cum evaluati intr-un timp atat de scurt, 2 ore, daca debitorul si creditorul sunt companii in regula si nu se vand facturi fara acoperiere care mai departe sa rezulte in frauda si default pentru dumneavoastra?
Va multumesc.
Cum faceti analiza de risk intr-un termen de 2 ore pentru a lua decizia de finantare? Pe ce fel de informatii va bazati decizia si in ce procent este implicarea unui analist de risk?
Multumesc.
ce se intampla in cazul in care factura este emisa unui client persoana fizica? este eligibila?
Momentan nu finanțăm facturi emise către persoane fizice, însă acordăm mare atenție acestui segment de piață. Planificăm pentru anul viitor să venim cu o soluție aplicabilă și acestui tip de clienți.
Pe site apare ca finantati facturi de pana la 10.000 lei, pentru valori mai mari acordati finantare?
Va multumesc.
Finanțăm și facturi mai mari de 10.000 lei, numai că timpul de răspuns pentru aprobarea finanțării va fi mai lung, de aproximativ 24 de ore și după caz, e posibil să solicitam și documente suplimentare/ ajutătoare.
Ce presupune procesul de inregistrare a mea ca un client al firmei dumneavoastra? Solicitati documente la momentul deschiderii unui cont? Nu ma refer aici la facturile scontate ci la doumentele pe care le doriti de la mine pentru a fi inregistrat.
Multumesc
Aveti de urmarit cativa pasi simpli pentru deschiderea contului.
Va inregistrati: datele personale, datele companiei, adresa sediului companiei si cea a punctului de lucru si numarul de telefon. Primiti un sms cu un cod de validare a numarului de telefon. Validam si adresa de email si contul este creat.
Nu solicitam alte documente suplimentare.