Cum se face o campanie de reduceri de succes: De ce unele magazine câștigă de Black Friday și altele nu

de Raluca Abrihan     HotNews.ro
Vineri, 21 decembrie 2018, 15:59 Economie | Companii


cumparaturi
Foto: Pixabay
​În ultimii ani, Black Friday s-a transformat dintr-un concept de “lichidare de stoc” într-un fenomen global. În zilele noastre, Black Friday reprezintă un eveniment de mare amploare, pe care cei mai mulţi cumpărători îl aşteaptă cu aceeaşi nerăbdare ca pe marile sărbători de peste an, explică Vlad Diaconu, consultant eCommerce. Ce ar trebui să ştie magazinele online pentru viitoarele campanii de reduceri.
Citeste continuarea pe StartupCafe.ro









Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





993 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by