Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

Povestea unui eșec: Cum a ajuns un start-up de livrări de mâncare să datoreze clienților peste 3 milioane de dolari

de Adi Iacob     HotNews.ro
Marţi, 5 martie 2019, 12:37 Economie | Companii


Food
Foto: Pixabay
După ce a intrat în faliment, un start-up de livrări de mâncare a rămas dator cu 3 milioane de dolari în carduri cadou pentru clienți (neutilizate) și cu alte 3 milioane de dolari furnizorilor săi. Printre motivele eșecului, directorul executiv al Munchery, James Beriker, citează concurența sporită, supra-finanțarea și eforturile agresive de expansiune.

Citește mai departe și comentează pe StartupCafe.ro....






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.






2740 vizualizari


ESRI

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by
mobile version