Cadbury a retras o campanie în care îndemna copiii să sape după comori romane și vikinge. Arheologii s-au declarat îngroziți de idee

de Vlad Barza     HotNews.ro
Marţi, 19 martie 2019, 17:07 Economie | Companii


Cadbury
Foto: Cadbury
​Cadbury, celebrul producător britanic de dulciuri, a retras o campanie în care îndemna copiii să sape după comori romane, vikinge sau saxone, decizia de a suspenda campania fiind luată după ce arheologii au spus că ideea este mai mult decât neinspirată, scrie The New York. Compania spune că va îndemna consumatorii să vadă comorile la muzee, nu să sape după ele.

Campania din Marea Britanie și Irlanda îndemna copii să pună mâna pe un detector de metale și să facă gropi în căutarea unor comori. Mai mult, pe website-ul campaniei erau oferite sugestii despre locuri unde să sapi pentru a găsi argint de pe vremea vikingilor, inele din perioada medievală sau aur saxon.

Istoricii și arheologii au reacționat, spunând că este o idee deplasată să îndemni oamenii să sape după comori, nemaivorbind și că este ilegal. În plus, mulți au atras atenția că această campanie invită la posibile distrugeri în interiorul unor sit-uri arheologice.

Advertising Standards Authority spune că a primit 30 de sesizări legate de campania numită Freddo Treasures.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





2779 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    In Romania, (Marţi, 19 martie 2019, 17:13)

    emil bobu [utilizator]

    situl arheologic s-ar vinde si s-ar construi apartamente peste el.

    Romanul vrea bani in buzunar, nimic altceva nu conteaza.
  • 0 (0 voturi)    
    Totusi (Miercuri, 20 martie 2019, 12:04)

    UpNext [utilizator]

    este absolut bizar si, mai ales, total stupid ca o companie globala de calibrul Cadbury sa accepte si lanseze o astfel de campanie cretina. Firma de advertising (probabil VCCP) si-a dat cu dreptu-n stangu, ilustrand lipsa de etica si ignoranta din mediul PR&advertising care bantuie aceasta industrie.
  • 0 (0 voturi)    
    Totusi (Miercuri, 20 martie 2019, 12:04)

    UpNext [utilizator]

    este absolut bizar si, mai ales, total stupid ca o companie globala de calibrul Cadbury sa accepte si lanseze o astfel de campanie cretina. Firma de advertising (probabil VCCP) si-a dat cu dreptu-n stangu, ilustrand lipsa de etica si ignoranta din mediul PR&advertising care bantuie aceasta industrie.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by