Dacia Logan sedan restilizat - poze spion
Site-ul noteaza ca era evident ca dupa inceperea productiiei modelului Sandero in Brazilia, masina care sub o forma asemanatoare va fi produsa si la noi anul acesta, grupul Renault va face si ceva schimbari la sedan. Sursa noteaza ca grupul a luat aceasta decizie deoarece Logan sedan nu e considerata o masina frumoasa, ci una "patratoasa, dar buna".
Site-ul mai noteaza ca look-ul actualului sedan este singurul lucru care-l impiedica sa aiba vanzari si mai bune, in special in afara Europei. Noul sedan va avea elemente de design comune cu Sandero, hatchback care deja se produce in Brazilia, dar va fi lansat si la noi anul acesta. Dacia nu a comunicat momentul lansarii si nici numele sub care va fi vanduta masina in doua volume derivata din Sandero.
Facelift-ul nu este primul pe care Dacia il face la Logan berlina. In 2006, producatorul a lansat "Noua Colectie Logan", versiune cu elemente de caroserie schimbate, precum stopurile, oglinzile laterale sau butonul de deschidere a portbagajului. E de asteptat ca noul facelift sa fie cu mult mai consistent.
La anul ar trebui sa apara si o varianta crossover - SUV de Dacie, lansare pe care nu o excludea nici Carlos Ghosn, CEO al aliantei Renault - Nissan, in declaratiile facute in 2006 la salonul de la Paris.
Gama Logan, care in prezent are trei modele, sedan, break si furgoneta, isi va adauga luna aceasta al patrulea model, noul pick-up, urmasul celebrului "papuc" care va fi lansat oficial luna aceasta.
Apoi, al cincilea model va fi Sandero, iar al saselea ar putea fi SUV-ul. Grupul Renault spune ca gama Logan se va opri la sase modele, insa presa franceza a scris ca producatorul vrea s-o extinda, poate chiar pana la zece modele, pe parcursul a inca patru ani.

Șansa ratată a PNL și perpetuarea dezastrului urbanistic din București
Soarta Măsurii 3 pentru finanțarea IMM-urilor a devenit incertă / Ministrul economiei nu vrea să spună ce se întâmplă cu proiectele depuse de firme
Irina Alexe, o fostă polițistă, pensionată la 42 de ani, a fost numită, până la urmă, secretar de stat în Ministerul de Interne
Moștenirea Gabrielei Firea pentru Nicușor Dan: Primăria Capitalei mai are de plătit circa 165 de milioane de lei pentru autobuzele Otokar cumpărate în 2018
Câți români și-au suspendat ratele și ce soluții s-au găsit pentru cei care gâfâiau la plata ratelor înainte de pandemie Vezi ce spun reprezentanții principalelor bănci
Vorba aia vine Fix Or Repair Daily in Romania si cine stie poate si Mercedes si se ingroasa gluma concurentei.
:)
Crezi ca Mercedes o sa-ti vanda tie masina de 7000 de Euroi ? hmm .. ?
Nu vi se pare ca seamana cam mult cu un model de la Nissan (Almera parca)?
Daca cauti putin pe net gasesti si poza originala cu Laguna 3.
Au camuflat aia de la Dacia masina bine si unii chiar au pus botu.
tot un Renault da' din secolul trecut ...
asta, poate ca sa treaca neobservata in Franta sau ca sa nu se mai vânda cu succesul actual ... :)
Si, am eu impresia, ori cei care posteaza aici au Golfuri sau Vectre de 6-10 ani vechime si nu s-au urcat in niciun Logan, ori au Logan si nu mai vor sa aiba si altii ca ei :). PS: Sunt posesor de Mercedes.
~Nautilus
Cum ai dao', tot frigider este.
Ca si Clio Symbol de altfel!
Si, vorbesc pentru ca am avut Logan, si am si Clio, dar am si SEAT. Comparatia este directa si fara echivoc. Pentru cei care nu au condus in viata lor alta masina decat Dacia si Renault, este non-sens ceea ce spun.
Daca va uitati bine, botu' nu seamana in poza 1 si poza 2 [cea acoperita], nici jantele (sunt mai dese in poza 2).
Poza 1 e alta masina. De altfel, de ce ar fi camuflat noul model (pozele 2-4) si ar fi lasat sa se scurga pe net "splendoare" de poza descoperita si clara? (1)
Concluzie: Logan nu va arata ca in prima poza, masina aia e prea marfa. :)
scrie clar în articol ca poza este modificată pe calculator... citeşte cu atenţie :)
Bravo DACIA!!!
Mai ganditi-va cand sustineti brand-ul acesta romanesc. Este pretul mai mic, este masina noua cand o iei, dar te-ncovoaie reparatia, spaga!
Cu tot sentimentul national, pana la urma marimea salariilor din tara asta dicteaza viata!
Nu vreti s-o lasam mai moale cu tradarea?!
Noul Logan va avea parte de un "face-lift" mult asteptat cat despre noul model puteti sa vedeti o poza reala la link-ul
http://www.autof1.ro/dacia-hatchback-surprins-in-romania/
Iar cei care se declara cunoscatori (dar nu au masina ca sa nu mai pomenim de carnet de conducere) si le place sa arunce vorbe urate in necunostinta de cauza sa stiti ca si pe piata auto exista anumite diferentieri intre modelele de masini nu poti compara o masina cu alta fiecare satisface cerintele "segmentului" de piata urmarit, asta face si Dacia, iar daca nu iti place LOGAN-ul i-ati frate ce iti place si ce iti permiti.
Iar daca vrei sa vezi cui ii merge bine intra pe link-ul de mai jos (de cultura generala sa stiti ca DACIA e pe locul 2 ca venituri dupa PETROM ).
http://www.autof1.ro/o-dacia-pe-minut/
Iar pt cei care stiu ce inseamna fiabilitate verificati link-ul:
http://www.autof1.ro/dacia-locul-1-la-fiabilitate-in-franta/
Pentru ca nu vorbesc in necunostinta de cauza, privat am o masina germana adusa SH (probleme minore, piese schimb la pret de Dacie daca nu cumperi de la reprezentanta), iar la slujba folosesc printre alte si Dacia Logan.
Circuli si te convingi. No comment ! Dacia e la nivel de anii 90, in cel mai bun caz. Facelift-urile nu pot decat sa-i faca bine. Momentan e net inferioara si unui Clio Symbol, masina care momentan o folosesc cel mai frecvent
PS: sunt posesor de Hyundai Tucson.
Nu detin logan, nu mi-am adus masina sh din germania si nici nu o voi face...
PS: Am condus si masini premium si logan, chiar si matiz si tico sau damas. dacia logan e o masina corecta pentru pretul de 6000-7000 euro si pentru clasa din care face parte.
Noul Logan restilizat este de fapt Renaul Laguna 3.
Pentru cine se mai indoieste si spune ca este o coincidenta, rog sa analizeze pozele de mai jos:
1. Dacia Logan restilizata:
http://media.hotnews.ro/media_server1//IMAGE/JPG/2008/02/7/2310900/Dacia_Logan_1_42.jpg
2. Renaul Laguna 3:
http://img209.imageshack.us/img209/8837/200820renault20laguna20dc3.jpg
Concluziile sa le trageti fiecare !
PS: Macar pretul noului Logan sa fie la fel cu cel actual. Astfel, ne luam un nou Logan cu 7-8000 de EUR si ne putem lauda ca avem o masina la fel de tare ca francezul (sau nu numai) care si-a luat Laguna 3 cu 20-30000 de EUR. Deci, va fi bine. Nu ?!
Ei, pe dracu'! De unde-ati scos pretul asta si de cand este? A fost vorba de 5000 euro, pe urma a mai urcat cu inca 1000 euro si acum, ca sa ai o masina care sa mearga bine si cu niste utilitati, trebuie sa cotizezi 10-12000 euro!
De ce nu sunteti realist. Si, v-am mai spus, te rupe service-ul si spaga tipic romaneasca.
Sa nu uitam ca aceasta masina are numai 3-4 ani (parca septembrie 2004 prima masina, tot asa ascunsa de nastase prin nu stiu ce garaje pana s-o arate publicului fomist!)! Ce ne-om face dupa alti cativa ani? Oare n-o sa curga tablele de pe ea? Oare n-o sa fie tractata de pe soselele patriei noastre pline de gropi (pentru ca are motor cu constructie non-clasica!)?
Hai, contraziceti-ma! Cica tabla-i pregatita anti-rugina. Ca si a Daciei din anii '70, primele erau caroserii aduse din Franta, nu mai putin motoarele, au mers pana acum cand s-a dat "Rabla", asa cred c-o sa fie si cu Loganul sau cu asta restilizata.
In prezent nu mai am masina si habar nu am ce sa aleg, dar sunt cu ochii pe o clasa medie de la asiatici. Sa zicem o Toyota cu D4-D.