Genpact, furnizor internațional de servicii profesionale, este în căutarea unor candidați talentați, vorbitori de limbi străine, care să participe la transformarea digitală. Compania cu peste 3.500 de angajați în București și Cluj-Napoca plănuiește 1.000 de noi angajări pentru anul 2019 în ambele sedii din România.

Genpact angajeazaFoto: Genpact

"Genpact este o companie globală de servicii profesionale ce pune accent pe transformare. Visăm lumea digitală. Rezolvăm problemele cu date. Re-imaginăm procesele și inovăm continuu." afirmă Shibu Nambiar, Chief Operating Officer Latin America, Europe & Africa Genpact.

Pe plan local, Genpact este cel mai mare furnizor internațional de servicii profesionale și își propune să atragă, să rețină și să dezvolte oamenii talentați de care industria lor are nevoie. Genpact afirmă noii piloni ai culturii organizaționale, care promovează curiozitatea, curajul, incisivitatea și integritatea.

În procesul de recrutare accentul este pus pe cunoașterea limbilor străine, această cerință fiind una eliminatorie pentru cea mai mare parte a rolurilor disponibile. Rolurile de Colector și specialist Customer Service presupun relaționarea facilă și comunicarea persuasivă. Cele din contabilitate solicită acuratețe, atenție, rigoare în manipularea datelor și capacitatea de a utiliza un software de business complex. O mare parte din activitatea profesională se desfășoară virtual, într-un mediu internațional, facilitat de tehnologie, iar deschiderea de a cunoaște persoane din alte culturi este esențială. Odată ajunși în companie, noii angajați vor beneficia de o gamă largă de training-uri și programe de învățare. Momentan compania caută vorbitori de germană, franceză, spaniolă, italiană, rusă, portugheză și alte limbi europene.

"Procesul nostru de recrutare este simplificat. Primul pas pe care îl pot face candidații pentru a ne cunoaşte, este să vadă, dacă în prezent Genpact are un job potrivit cu dorinţele şi aptitudinile lor. După ce au aplicat, vor avea o primă discuție telefonică cu recrutorii noștri despre oportunitățile din companie. Pentru că avem o mare diversitate și cunoașterea limbilor străine este o cerință eliminatorie, mai urmează o discuție telefonică pentru evaluarea cunostințelor lingvistice. Dacă rezultatul va fi unul pozitiv, interviul final va fi susţinut de managerul în subordinea căruia se află poziţia." afirmă Paula Frățilă, Regional Recruitment Marketing Manager în cadrul Genpact.

Scopul etapelor din procesul de recrutare este acela de a cunoaşte în amănunt abilităţile şi cunoştinţele candidaților, cât şi de a se afla detalii despre job, echipă, proiecte şi posibilităţi de dezvoltare personală și profesională. Candidații vizitează birourile în care vor lucra și se întâlnesc cu viitorii colegi. În plus, experimentează câte puțin din activitățile ce urmează să le efectueze după angajare.

Genpact este o companie în care 90% din pozițiile de middle și top management sunt ocupate de oameni care au crescut în cadrul echipei. Mediul dinamic, schimbarea rapidă și noile tehnologii pot fi o provocare pentru unii candidați, iar pentru alții o dificultate. Compania operează într-o industrie în creștere, cu multe oportunități, unde motivația și etica muncii fac diferența atunci când vorbim despre succesul profesional.

Genpact oferă acces la învățare și perfecționare prin tehnologii noi, ușor accesibile. La acestea se adaugă posibilități de promovare, pachete motivante, participare în activități de CSR/Sport și inițiative din zona de well-being, multiple reduceri la restaurante, magazine, săli de sport, evenimente locale, centre de wellness, after school și grădinițe private.

Echipele din București și Cluj lucrează în sedii noi, "verzi", cu spații de relaxare tematice, săli de training dotate cu soluții tehnologice moderne, zone de socializare și parcări pentru biciclete.

Vrei să afli dacă Genpact are o poziție deschisă care ți se potrivește? Accesează acest LINK și aplică pentru unul dintre joburile disponibile.