Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

Exemplu cinic de hijack marketing: O firmă s-a promovat profitând de cazul Caracal

de StartupCafe.ro     HotNews.ro
Miercuri, 31 iulie 2019, 16:20 Economie | Companii


Exemplu cinic de hijack marketing
Foto: Facebook
Un comerciant de piese auto a abuzat de conceptul de hijack marketing și a trimis un email care anunță potențialii clienţi că vor avea reduceri din cauza "monstrului din Caracal". Conceptul de hijack marketing se referă la momentul în care o companie profită de un eveniment deja existent pentru a crește popularitatea brandului său. Totuși, nu fiecare eveniment viral se pretează acestui concept: un comerciant de piese auto a trimis un email prin care îi anunță pe potențialii clienţi că monstrul din Caracal le-a ”omorât preţurile”, în încercarea de a promova o campanie de reduceri.

Citește mai departe și comentează pe StartupCafe.ro....








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





2926 vizualizari


ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by