Decathlonîmplinește 10 ani de la deschiderea primului magazin din rețeaua Decathlon România și le mulțumește tuturor pentru votul de încredere și pentru susținerea reciprocă în îndeplinirea misiunii de a face sportul accesibil cât mai multor oameni.

Decathlon - 10 aniFoto: Decathlon

De 10 ani, Decathlon își concentrează toate eforturile pentru a respecta promisiunea pe care a făcut-o românilor în 2009, când s-a deschis magazinul de pe bd. Iuliu Maniu, din București, aceea de a face sportul accesibil cât mai multor oameni. Din acel moment și până astăzi, povestea Decathlon România a ajuns să însemne 26 de magazine fizice, o platformă online, un centru logistic care deservește România, Bulgaria și Grecia, centre de producție în Timișoara, Reșița și București, peste 1300 de colaboratori și milioane de sportivi care se bucură de pasiunea lor în echipamentul potrivit.

"Mulțumim tuturor celor care au fost și sunt aproape de noi! Împreună, ajutăm România să practice sport, punând la dispoziție echipamente pentru peste 90 de specialități sportive, de la începători la avansați. Întreaga echipă Decathlon, formată din pasionați și practicanți de sport, este implicată în procesele de concepere, producție și distribuție a echipamentelor sportive pentru a asigura cel mai bun raport calitate-preț, respectiv accesibilitate. Sportul aduce oamenii împreună, iar obiectivul nostru este acela de a ajuta, în mod responsabil, la crearea unei comunități sănătoase și pline de vitalitate!" spune Lăcrămioara Roșca, Lider Marketing.

Cu ocazia aniversării, Decathlon pune cap la cap parcursul său și amintește principalele proiecte pe care le-a desfășurat, pentru a contribui activ la viitorul oamenilor și al practicanților de sport, precum și la calitatea vieții: conceperea produselor sportive, ce asigură cel mai bun raport calitate-preț, sustenabilitate, responsabilitate socială și inovații sportive.

Decathlon înseamnă peste 40 de mărci proprii pentru care inovația este o provocare în fiecare zi, și care pornește din a asculta părerile utilizatorilor și a învăța din felul în care ei fac sport. Pornind de la nevoile sportivilor de toate vârstele, în centrele și fabricile Decathlon din România și din întreaga lume, produsele sunt îmbunătățite și sunt create modele noi care asigură un confort cât mai crescut, materiale de calitate, siguranță și plăcere a utilizării. Modul în care Decathlon gestionează procesele de cercetare, testare și producție îi permite să păstreze un preț accesibil pentru echipamentele sportive, să exploreze prin concepte creative pe gustul utilizatorilor și să facă din sport o pasiune la îndemâna cât mai multor oameni.

Decathlon a crescut împreună cu cei care au curaj să fie deseori începători și cu sportivii care își urmează visul de a face performanță cu echipamentul potrivit. Decathlon a luat, în 10 ani, mii de starturi în competiții și evenimente sportive, care au rolul de a face sportul mai prezent în viețile românilor. "Hai în Drumeție cu Decathlon!", "Adunare pentru Mișcare", "Parada Micilor Bicicliști", "Hai să facem SUPer valuri!" sunt doar câteva dintre evenimentele care au contribuit la crearea unei comunități sportive, unde pasiunea pentru sport este cea care ce ne aduce împreună.

În perioada 30 septembrie - 20 octombrie, Decathlon sărbătorește cei 10 ani de activitate printr-o campanie aniversară cu premii, desfășurată pe pagina de Facebook Decathlon România sub forma unui concurs, pe durata a trei saptamani.

Pe pagina de Facebook Decathlon România va fi publicată în fiecare săptămână câte o ghicitoare referitoare la unul dintre produsele disponibile în magazinul Decathlon și pe decathlon.ro, pe care participanții trebuie să-l ghicească, cu exactitate, pentru a intra în competiție. Premiile constau în zece biciclete MTB ST 100 27,5" ROCKRIDER fabricate în România. Regulamentul complet al campaniei poate fi accesat aici.