A fost una dintre cele mai urmărite defilări de modă timp de 20 de ani, dar brandul american de lenjerie Victoria's Secret, prins în dificultăți financiare și controverse, a confirmat anularea showului, pe fondul criticilor potrivit cărora promovează sexismul și al scăderii audienței.

HotNews.roFoto: Hotnews

După ce audiențele au scăzut, casa Victora's Secret, fondată în 1995, și-a anunțat în final decizia de a anula show-ul difuzat în lumea întreagă.

În 2014, ”îngerii” sexy - pseudonimul modelelor casei care defilau cu aripi - au atras peste 9 milioane de spectatori în America. În decembrie 2018, mai erau doar 3,3 milioane.

Vânzările erau cu puțin peste un miliard de dolari în al treilea trimestru din 2019, în scădere cu 7% față de aceeași perioadă a anului 2018, iar aproximativ 30 de magazine s-au închis din februarie, potrivit AFP.

De fapt, Victoria's Secret pare să plătească prețul unei serii de controverse care au ajutat să facă din brand imaginea ”femeii obiect”, în contrast cu cererea din ce în ce mai mare de diversitate pe catwalk și conștientizarea multiplelor agresiuni sexuale pe care le-au suferit modelele.