Google România prezintă, marţi, un raport despre impactul economic al produselor digitale în România
Potrivit organizatorilor, raportul, realizat în premieră pentru România, măsoară impactul economic al produselor digitale Google în ţara noastră, de la creşterea economică până la cuantificarea impactului acestora în viaţa de zi cu zi a persoanelor fizice sau în activitatea companiilor.
Alături de prezentarea rezultatelor raportului, discuţiile se vor axa pe iniţiativele şi instrumentele digitale care ajută companiile să se dezvolte în mediul online şi întreaga economie a României să crească prin digitalizare.
Evenimentul va beneficia de prezenţa directorului de ţară al Google România, Elisabeta Moraru, a vicepremierului Raluca Turcan, respectiv a directorului de marketing Google România, Dan Oros, precum şi de prezenţa unor specialişti din companii precum McKinsey sau Zitec, a reprezentanţilor mediului de afaceri şi a unor politicieni.

ANALIZĂ Cât de pline sunt parcările Primăriei Capitalei după creșterea tarifului la 10 lei/oră și ce cheltuieli cu salariile vs încasări a însemnat transferul serviciului la compania municipală
Noi reglementari ale ANRE pentru schimbarea furnizorului de energie: Consumatorii casnici vor trebui să comunice indexul / Ofertele trebuie să arate din ce este compus prețul
Cum se circulă pe liniile principale de cale ferată și cât au scăzut vitezele față de anii 80' și 90'
VIDEO Watchkeeper X - Drona militară din Armata Britanică ce ar putea ajunge să fie produsă în România pentru Armata Română
Moldovean, culegător de crabi în Marea Barents: Anul trecut, din cauza pandemiei în loc de 4-5 săptămâni am stat 7 luni pe mare / În martie 2020 au fost -40 de grade. Normalul e de -20 sau -30 de grade