Wizz Air susține că pasagerii au fost informați, li s-a oferit cazare, precum și rambursarea totală a sumei achitate pentru bilet sau rambursarea în proporție de 120% sub formă de credit pentru rezervări viitoare, după ce Laura Codruța Kovesi a acuzat compania că nu a transmis nicio informație privind zborul din Belgia spre Cluj-Napoca, care a avut o întârziere de peste 20 de ore.

Avion WizzAirFoto: Wizz Air

”Zborul Wizz Air W6 3352 de la Bruxelles Charleroi la Cluj-Napoca din 19 decembrie a suferit o întârziere semnificativă din cauza sosirii întârziate a aeronavei de pe zborul anterior, cauzată de condițiile meteorologice nefavorabile din Cluj-Napoca”, a explicat compania într-un comunicat de presă, citat de Mediafax.

”Pasagerii afectați au fost informați și li s-a oferit cazare la hotel, programarea pe un zbor alternativ în funcție de disponibilitate, rambursarea totală a sumei achitate pentru bilet sau rambursarea în proporție de 120% sub formă de credit pentru rezervări viitoare”, a adăugat Wizz Air.

Comunicatul companiei contrazice afirmațiile procurorului șef european Laura Codruța Kovesi care a depus o plângere la Wizz Air pentru a primi despăgubiri după ce zborul din Belgia spre Cluj-Napoca a avut o întârziere de peste 20 de ore.

Ea a povestit cum cei 181 de pasageri, între care copii și oameni bolnavi, au stat în aeroport peste 20 de ore, timp în care nu au avut nicio informație din partea companiei aeriene.