Wizz Air o contrazice pe Kovesi, după ce procurorul șef european a acuzat compania că nu a transmis nicio informație despre o întârziere de 20 de ore a unui avion Bruxelles-Cluj

de N.O.     HotNews.ro
Vineri, 20 decembrie 2019, 18:43 Economie | Companii


Avion WizzAir
Foto: Wizz Air
Wizz Air susține că pasagerii au fost informați, li s-a oferit cazare, precum și rambursarea totală a sumei achitate pentru bilet sau rambursarea în proporție de 120% sub formă de credit pentru rezervări viitoare, după ce Laura Codruța Kovesi a acuzat compania că nu a transmis nicio informație privind zborul din Belgia spre Cluj-Napoca, care a avut o întârziere de peste 20 de ore.

”Zborul Wizz Air W6 3352 de la Bruxelles Charleroi la Cluj-Napoca din 19 decembrie a suferit o întârziere semnificativă din cauza sosirii întârziate a aeronavei de pe zborul anterior, cauzată de condițiile meteorologice nefavorabile din Cluj-Napoca”, a explicat compania într-un comunicat de presă, citat de Mediafax.

”Pasagerii afectați au fost informați și li s-a oferit cazare la hotel, programarea pe un zbor alternativ în funcție de disponibilitate, rambursarea totală a sumei achitate pentru bilet sau rambursarea în proporție de 120% sub formă de credit pentru rezervări viitoare”, a adăugat Wizz Air.


Ea a povestit cum cei 181 de pasageri, între care copii și oameni bolnavi, au stat în aeroport peste 20 de ore, timp în care nu au avut nicio informație din partea companiei aeriene.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





11324 vizualizari

  • +35 (39 voturi)    
    Wizzair (Vineri, 20 decembrie 2019, 18:50)

    Tony_K [utilizator]

    Cea mai slaba companie low cost cand e vorba de clienti. Am mers cu ei de destule ori si absolut niciodata nu anuntau corect cat intarzie, anuntau 1 ora de intarziere care se facea 2:55 minute. La peste 3 ore intarziere clientii pot cere compensatii. Nu s-a oferit de companie nici macar o apa. Deci mincinosi cu tupeu.
    • -34 (46 voturi)    
      Wizzair (Vineri, 20 decembrie 2019, 19:01)

      Ozmo [utilizator] i-a raspuns lui Tony_K

      Este cea mai serioasa companie din Europa, merg cu ei ca si cum fac naveta , super seriosi, respecta programul, nu au intarzieri.
      Cine scrie de ei altfel, nu sunt decat rau-intentionati. Merg cu Wizzair cel putin 12 ori/an si in 2 ani nu am avut nicio intarziere !
      Felicitari Wizzair ! Bravos !!!
      • +15 (21 voturi)    
        felicitari (Vineri, 20 decembrie 2019, 21:31)

        csan [utilizator] i-a raspuns lui Ozmo

        tu esti patronul ? Cred ca numai el poate sustine asemenea ineptii. Niciodata, dar niciodata avioanele Wizzair nu pleaca si nu ajung la timp.
        • +3 (3 voturi)    
          @ozmo (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 8:17)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui csan

          Este comentator nou, probabil impins de la spate sa scrie asa ceva
          • 0 (0 voturi)    
            sigur (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 18:47)

            csan [utilizator] i-a raspuns lui un domn

            te inseli. Nu sunt comentator nou si nu m-a impins nimeni de laspate sa scriu. Sunt un comentator de bun simt si un calator cu mereu intarziatul Mizzair, scuze Wizzair.
      • +2 (2 voturi)    
        Bravo Ozmo, te astepam la casieria WizzAir (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 9:39)

        pehash [utilizator] i-a raspuns lui Ozmo

        Daca intri pe flightradar24 si cauti zborul W63352 vei observa ca pe 18dec a decolat cu o ora intarziere si a aterizat la Sibiu in loc de Cluj, pe 19 a fost anulat si pe 20 a avut "doar" 4 ore intarziere.

        Evident, vremea poate fi un factor important in aceste cazuri. Joi au fost anulate multe zboruri spre Cluj, inclusiv Tarom-ul de la Bucuresti a aterizat pe 18 si 19 la Sibiu.
    • -23 (39 voturi)    
      Așa e la low cost (Vineri, 20 decembrie 2019, 19:11)

      Nyk1 [utilizator] i-a raspuns lui Tony_K

      Dacă nu vă convine să călătoriți peste 1000 km cu 20 EUR biletul, mergeți cu Turkish Airlines, Lufthansa, KLM sau Air France și nu veți avea întârzieri.

      În orice caz, este inadmisibil ca Procurorului General European să nu i se cumpere din fonduri europene bilete la first class pe zboruri serioase, de linie.
      • +10 (24 voturi)    
        @Nyk (Vineri, 20 decembrie 2019, 19:49)

        Godzillagrrr [utilizator] i-a raspuns lui Nyk1

        Cu dispret iti spun sa taci... ca nu stii ce spui.
        • 0 (2 voturi)    
          Adica? (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 12:23)

          brigadierul [utilizator] i-a raspuns lui Godzillagrrr

          Elaboreaza-ti idea.. daca tot le sti tu pe toate...
    • +16 (20 voturi)    
      In atentia WIZZ AIR (Vineri, 20 decembrie 2019, 21:33)

      ciuma.rosie [utilizator] i-a raspuns lui Tony_K

      Zbor W63032/18.10.2019 intarziere 4 ore si 32 min. Sesizare fara raspuns, anpc - sesizare fara raspuns de 60 de zile ( desi legea spune clar 30 zile calendaristice). Acum am sesizare la un organism ECC ( tot ceva legat de protectia consumatorului european). In functie de raspuns mai am doar varianta firmelor care dau in judecata compania contra unui comision de 25% din total despagubiri ( tot e bun decat nimic). In concluzie, wizz air O MIZERIE !
      • +1 (3 voturi)    
        Scrie si la Vera Jourova (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 8:18)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui ciuma.rosie

        Ea se ocupa de aceste departamente
        Adresa de e mail o gasesti usor
  • -44 (58 voturi)    
    Minciuni sfruntate! (Vineri, 20 decembrie 2019, 19:06)

    Lexis [utilizator]

    Minte, desi poate fi contrazisa de ceilalti pasageri.
    Pentru ea, e usor sa minta in pofida realitatii.Nu e prima oara cand o face,Si de ce nu ar face-o daca i-a mers de atatea ori.
    Ea e doamna fara scrupule, stie ca e protejata chiar daca minte, plagiaza, abuzeaza, se razbuna, deschide dosare dupa cum trebuie in politica...
    • +10 (14 voturi)    
      Gadea !? (Vineri, 20 decembrie 2019, 20:37)

      kkciosuldelahamangia [utilizator] i-a raspuns lui Lexis

      .
      • +6 (8 voturi)    
        @xrogo (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 8:19)

        un domn [utilizator] i-a raspuns lui kkciosuldelahamangia

        Este Mircica Cel Cinsecunde Lesinat, iar @Lexis este Gadea, bine de stiut !
    • +15 (19 voturi)    
      mai sa fie (Vineri, 20 decembrie 2019, 21:27)

      csan [utilizator] i-a raspuns lui Lexis

      tocmai ca mai multi pasageri au confirmat cele spuse de Kovesi. De mintit minti tu si cred ca ai ceva dosare pe la DNA din timpul in care era ea sefa sau esti Dragnea din Rahova.
    • +5 (7 voturi)    
      Stii zicala aia cu "cine spune ala este"? (Vineri, 20 decembrie 2019, 23:06)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Lexis

      Cred ca tu esti mincinosul! Altfel cum se explica faptul ca faci niste afirmatii si acuzi pe cineva fara sa aduci macar o dovada in acest sens?
  • +47 (47 voturi)    
    E ceva putred aici... (Vineri, 20 decembrie 2019, 19:08)

    LiviuX [utilizator]

    Adica 181 pasageri au preferat sa stea in aeroport in loc sa se duca la hotel?? Mi se pare foarte ciudat...
    • +5 (7 voturi)    
      Cine i-a luat la hotel? (Vineri, 20 decembrie 2019, 23:41)

      Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

      Tovmai...i-a tinut ca pe niste vite intr-un terminal si pe la 10 seara i-au invitat la hotel. Nu a fost alegerea lor. Daca paraseai terminalul pierdeai biletul.
  • +22 (28 voturi)    
    Companie foarte proasta (Vineri, 20 decembrie 2019, 19:10)

    Casti [utilizator]

    Lui cumnatului meu nu i-a mai venit bagajul. Nu s-au obosit sa-i dea nici o despăgubire. Chiar mai mult nu a putut sa-i contacteze cu lunile.
    Încă așa de proasta servite nu am mai văzut la o companie de zbor
  • +23 (23 voturi)    
    Intarzieri regulate (Vineri, 20 decembrie 2019, 19:42)

    Astronautul [utilizator]

    SI eu am avut des intarzieri cu ei. Cum a zis si primul care a postat... mereu 2:55min cat sa nu iei despagubirea. Nu au suficiente avioane si nu-i intereseaza de intarzieri. Mai sunt si tupeisti cu mesaje de genul de mai sus. Am renuntat demult la ei.
  • +15 (21 voturi)    
    execrabila companie ! (Vineri, 20 decembrie 2019, 20:30)

    mirceacr [utilizator]

    Low cost-urile sunt de mare ktt in general, dar Wizzair exceleaza.
    Senzatia de pasager Wizzair nu este una de respect fata de client ci de mila si umilinta. Avioanele lor parca sunt de marfa, nu pentru pasageri. Scaune inghesuite, rigide. servicii saracacioase, umilitoare, personalul disperat sa smulga orice banutz posibil.
    • +4 (8 voturi)    
      Nu sunt de acord (Vineri, 20 decembrie 2019, 23:43)

      Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui mirceacr

      Desi am fost si eu insituatia descrisa pot spune ca aeronavele lor sunt bune comparativ cu Finnair de exemplu sau chiar Lufthansa. Nu e nici o diferenta, alta decat pretul si prestigiul.
      Lufthansa nu m-a compensat pentru zbor intarziat nici in ziua de azi desi am deschis caz si am castigat impotriva lor (400 euro pentru over 3 ore intarziere).
  • +16 (18 voturi)    
    tupeu de tip Wizz (Vineri, 20 decembrie 2019, 21:27)

    trandafil [utilizator]

    Cum pot sa vina cu asemenea minciuni?
    Au fost 181 de oameni acolo, care pot sa depuna marturie.
  • +9 (13 voturi)    
    Dispret al companiei fata de romani (Vineri, 20 decembrie 2019, 23:05)

    neagoe [utilizator]

    181 de calatori si-au irosit 20 de ore din VIATA pentru ca Wizzair nu si-a facut treaba. 3620 de ore!!! Adica 150 de zile !!!
    Comunicatul Wizzair dovedeste dispretul pe care il are compania fata de romani.
  • -1 (13 voturi)    
    Snobii (Vineri, 20 decembrie 2019, 23:40)

    Atoatestiutorul [utilizator]

    Snobii si parvenitii care comenteaza pe aici despre low cost versul high cost si despre neajunsurile sau maretia procurorului sef.
    Hai sa va povestesc bai incuiatilor:
    1. Ca sa zbori de la Bru la Cluj DIRECT nu ai alta optiune decat sa schimbri prin Frankfurt, Budapesta sau Viena cu intarzierile de rigoare cu marile curse de companii high cost.
    2. Diferenta de calitate intre wizz si lufthansa in ziua de azi este 0 absolut. Am mers cam cu toate companiile si pot certifica ca nu sunt diferente la calitatea serviciilor, nici la aeroport/imbarcare si nici pe timpul zborului.
    3. Prostovanilor care cred ca daca esti procuror sef tre' sa zbori business iar in acelasi timp se plang de banul public cheltuit aiurea ii informez ca in interiorul europei toti, inclusiv direcrtori generali de la COmisia Europeana zboara economy. Doar la zboruri transcontinentale se poate zbura Business. Dealtfel nici nu e o mare diferenta intre Business si Economy in afara unei mancari si prioritate la imbarcare. Aeroportuld in Charleroi oricum nua re mari avantaje pentru business intrucat launge-ul e inainte de terminalul de control pasapoarte deci madama ar fi fost intrata demult.
    Ce descrie doamna i s-a intam,pat tatalui meu pe 4 martie Bru - Iasi cand au fost tinuti 36 ore in aeroport fara informatii clare (schimbau din 3 in 3 ore intarziere de inca 3 ore. Pe la 12 noaptea cica i-au luat la hotel.
    Am cerut compensatii si pana nu am ajuns in instanta cu ei au refuzat sa le dea.
    Asadar, vorbiti fara sa stiti.
    Mai e unul care zice ca trebuiau sa plece la hotel. CAND? CUM? Nu se anunta nimic. Pe la miezul noptii au venit cica niste stewarzi sa informeze (in cazul tatului meu, deja luat pe la 10 de acolo de mine).
    • -5 (5 voturi)    
      Nu e chiar asa (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 1:58)

      LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui Atoatestiutorul

      1 si 3 de acord. 2 e discutabil, de ce ar fi low cost atunci? Din cate stiu e vorba de mese/bauturi. E drept ca la distante scurte nu conteaza prea mult. Cu hotelul, citeste ce am patit cu KLM-ul in Amsterdam. Am omis sa spun acolo ca am avut si micul dejun inclus, platit tot de KLM. Iar asta s-a intamplat chiar de la sosire. E drept ca am stat la o coada de vreo 3 ore (fiind vorba de vreo 4000 pasageri, asa au spus) ca sa iau voucherele de taxi, hotel plus tichetul de imbarcare pentru a doua zi. Deci dupa acele 3 ore am stiut exact ce se va intampla, am putut sa planific totuil, inclusiv excursia in Amsterdam.
      • 0 (2 voturi)    
        Si eu... (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 12:03)

        Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

        daca iti spun ca am patit cu Lufthansa ceea ce au patist astia cu Wizz-ul, ce zici?
        In interiorul Europei (la asta ma refeream si mai sus) NU SUNT diferente intre low si high cost companies. Si nici intre business si economy.
      • +1 (1 vot)    
        Apropo (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 12:06)

        Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

        ...nici macar de mese/bauturi nu mai e cazul. Nu sunt decat foarte putine companii care ofera asta inclus in bilet. Si crede-ma, ca zbor saptamanal in Europa si transcontinental...
  • 0 (6 voturi)    
    mă mir că lumea uită să citească (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 13:59)

    hdd [utilizator]

    atunci când cumperi biletul, ai niște termeni, niște condiții și niște opțiuni.

    Ai, pentru 10/20€ opțiunea de a fi despăgubit sau de pentru un preț x3, x4 față de opțiunea cea mai ieftină, opțiunea de a cumpăra bilet "flex".

    Nimeni nu cumpără acea opțiune de despăgubire pentru că, de multe ori, dublează sau depășește costul biletului. Dacă ar face-o, nu ar mai fi atâtea discuții. Ai activa opțiunea, compania ar răspunde și toată lumea ar fi mulțumită.

    Dar oamenii, inclusiv eroina LCK, iau cel mai ieftin bilet posibil și când iese nasol - se plâng. Ce spuneți de toate celelalte 99% cazuri când ați călătorit cu 9.99€ din Europa de vest în România???

    Și eu am luat mare țeapă cu zboruri anulate sau întârziate, stat zile prin aeroporturi și plecat înapoi cu coada între picioare sau cumpărat bilete "now" la prețuri astronomice. Dar citisem T&C și n-am făcut gargară și revoltă, pt că acceptasem termenii contractuali.

    Dacă este acel contract abuziv sau nu, cred că ar fi treaba fiecăruia să-l denunțe DUPĂ FIECARE ZBOR FĂRĂ EVENIMENTE. Nu doar când apare problema. Dacă sunteți revoltați de cum vă tratează compania, puneți mâna pe abecedar și învățați să citiți sau aveți spirit civic preemptiv, nu după eveniment.


    Sigur, spiritul cetățenesc în care majoritatea își impune dictatura unui punct de vedere eminamente greșit mă va umple de minusuri. Tot ei sunt cei care dau + unor politicieni populiști care spun ce vor să audă piața doar ca să pună mâna pe putere. Și apoi se plâng din nou și nu înțeleg niciodată că trebuie să adere la realitate și să nu se mai mintă singuri atunci când realitatea e dură.

    Realitatea dură e ca zburăm extraordinar de ieftin și când iese nasol nu sunt bani provizionați pentru evenimente. Companiile aeriene operează pe muchie de cuțit.

    mă întreb câți ar fi mulțumiți să se închidă wizz air. de tot.


    Mult succes!
    • 0 (2 voturi)    
      da (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 18:56)

      csan [utilizator] i-a raspuns lui hdd

      este treaba ta ca ti-ai luat teapa. Daca caluzele contractuale nu sunt legale ai castig de cauza din start si poti sa ceri despagubiri si mai mari. Dar cred ca-ti place sa-ti ei teapa de peste tot daca nu cumva esti pus de mizzair sa faci acest comentariu aparent imaprtial.
      Mult succes la luat tepe in continuare si taci chitic atunci cand le ei !
    • +1 (1 vot)    
      Vorbesti prostii... (Sâmbătă, 21 decembrie 2019, 20:31)

      Atoatestiutorul [utilizator] i-a raspuns lui hdd

      TOATE companiile care opereaza in UE au aceleasi obligatii vis a vis de despagubiri. Nue xista nimic din (EC) No 261/2004 care poate fi anulata de T&C semnate de pasageri.
      Asadar si Wizz trebuie sa asigure TOATE despagubirile stipulate de respectiva lege (hotel, mese, telefoane, compensatii financiare corespunzatoare in functie de km distanta si de intarziere.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by