Mercedes vrea sa construiasca peste 100.000 de masini pe an in viitoarea uzina din Estul Europei
"O noua uzina in acest segment are nevoie de o capacitate anuala de productie de cel putin 100.000 de unitai. Orice valoare mai mica n-ar avea sens. Asta va da o idee in legatura cu ce avem de gand", a spus Zetsche.
Mercedes anuntase ca vrea sa produca mai multe masini A Klasse si B Klaase, iar daca va decide sa deschida o uzina va lua in calcul si estul Europei. Zetsche a spus ca asteapta ca vanzarile sa creasca in viitor pe segmentele A si B, insa nu a dat tinte precise.
La sfarsitul lunii ianuarie presa a scris ca Mercedes va alege intre Romania si Polonia locul viitoarei uzine. Intrebat de Automotive News, Klaus Maier, vicepresedinte pentru vanzari si marketing la Mercedes Benz a spus ca exista o samanta de adevar in aceste declaratii.
Tot Automotive News scria marti ca germanii ar inclina spre Romania, in detrimentul Poloniei, pentru noua unitate de productie. Locul vizat ar fi parcul Tetarom III din localitatea Jucu, judetul Cluj.
Mercedes vrea sa construiasca aceste masini in Europa de Est datorita costurilor mult mai reduse cu forta de munca. Aici Romania are un atu important, cu costuri medii de 3,23 euro/ora, comparativ cu 6 euro in Polonia si 42 de euro in Germania. Pe de alta parte, Polonia este mai dezvoltata la capitolul infrastructura, iar costurile logistice ar fi mai scazute acolo, decat in tara noastra.
Mercedes construieste anual 280.000 de masini A Klasse si B Klasse in fabrica de la Rastatt, Germania, iar un purtator de cuvant al companiei a precizat ca uzina nu e in pericol nici dupa ce se va mai deschide o unitate de productie.
- 0 (0 voturi)Let them come! (Joi, 14 februarie 2008, 19:18) Valentinz [hotnews.ro];;-)raspunde trimite
- 0 (0 voturi)mult dom'le, mult! (Vineri, 15 februarie 2008, 8:27) Catelu [anonim]Mi se pare mie sau 100,000 de A klasse si B klasse ar fi o valoare mai mare decat cele 300,000 de Logan (cu ABS) facute de Renault? Ca atunci amenintarile Renault ca isi muta productia daca taxa auto e abolita raman cam... ridicole?raspunde trimite
- 0 (0 voturi)Inca suntem prostiti! (Vineri, 15 februarie 2008, 14:51) johnny [anonim] i-a raspuns lui CateluPoti fi sigur ca, la fel ca in cazul celor de la Renault si Ford, si cei de la Mercedes vor cere asigurari de la Tariceanu ca, intr-o forma sau alta, se va pastra taxa de prima inmatriculare. Cei care se declara impotriva taxei fac parte din 3 categorii: cei cu interese personale, politice sau materiale, cei usor de manipulat (adica prosti) si manipulatorii (adica prostitorii). Adevarul e ca taxa asta a adus mult mai multe benceficii decat cele 2-3 sute de mil de euro. Fara sa socotim beneficiile aduse de investitiile in industria auto de la noi, cele mai importante avantaje vin din faptul ca la masinile noi comercializate aici s-a platit TVA-ul, ceea ce inseamna apropape 1 miliard de euro la nivelul anului 2007! Cu totii dorim dezvoltarea Romaniei dar unii cred ca se poate face asta fara sa ne coste nimic! Culmea prostiei e ca aproape aceiasi care se plang de TPI sunt si cei care critica guvernul pt deficitele externe foarte mari!raspunde trimite
- 0 (0 voturi)tu esti usor de manipulat (Vineri, 15 februarie 2008, 15:05) luci [anonim] i-a raspuns lui johnnyculmea prostiei este sa scada deficitele externe prin taxe si impoziteraspunde trimite
-
-
- 0 (0 voturi)noi sa fim sanatosi (Vineri, 15 februarie 2008, 16:21) razvan [anonim]O alta ocazie cu care shpagile vor curge catre maharii din guvern. Noi sa fim sanatosi, si sa apucam sa ne angajam la o asemenea fabrica, o oaza de tehnologie si civilizatie de un nivel ridicat, fata de mizeria omniprezenta din aceasta tara de doi bani.raspunde trimite

Șansa ratată a PNL și perpetuarea dezastrului urbanistic din București
Soarta Măsurii 3 pentru finanțarea IMM-urilor a devenit incertă / Ministrul economiei nu vrea să spună ce se întâmplă cu proiectele depuse de firme
Irina Alexe, o fostă polițistă, pensionată la 42 de ani, a fost numită, până la urmă, secretar de stat în Ministerul de Interne
Moștenirea Gabrielei Firea pentru Nicușor Dan: Primăria Capitalei mai are de plătit circa 165 de milioane de lei pentru autobuzele Otokar cumpărate în 2018
Câți români și-au suspendat ratele și ce soluții s-au găsit pentru cei care gâfâiau la plata ratelor înainte de pandemie Vezi ce spun reprezentanții principalelor bănci