Sistemul Medical MedLife, anunta incheierea anului 2019 cu o cifra de afaceri pro-forma, consolidata la nivel de grup, in valoare de 989 milioane de lei (208.5 milioane de euro), inregistrand astfel o crestere de 24,5% fata de 2018. Potrivit reprezentantilor companiei, evolutia se datoreaza unei cresteri organice solide la nivelul fiecarei linii de business, rezultat al strategiei urmate de Grup, care s-a axat cu preponderenta pe diversificarea serviciilor si cresterea prezentei la nivel national.

Mihai MarcuFoto: MedLife

Astfel, cele mai mari cresteri au fost inregistrate la nivel de clinici (41%), respectiv stomatologie (35%), acestea fiind urmate de laboratoare (24%) si spitale (16%). Dincolo de cresterea organica, o contributie importanta la aceasta dinamica au avut-o si business-urile intrate anul trecut in portofoliul Grupului, respectiv Centrul Medical Micromedica, Centrul de Excelenta Badea Medica, Spitalul Lotus Ploiesti, Rozsakert Medical Center, unul dintre cei mai importanti operatori medicali din Ungaria si Laboratorul OncoTeam. MedLife a anuntat anul trecut si achizitia spitalului OncoCard, tranzactia fiind in curs de avizare de catre Consiliul Concurentei.

„Suntem multumiti de rezultatele obtinute. Asa cum am preconizat, la finele anului 2019 am reusit sa depasim pragul de 200 de milioane de euro, fiind prima companie medicala romaneasca care atinge o asemenea performanta. Este rezultatul unor eforturi sustinute la nivelul intregului grup, pe termen lung. Am lansat concepte noi, am adus tehnologie inovatoare, ne-am listat la Bursa si am continuat sa crestem sanatos si sa ne extindem la nivel national si chiar sa ducem capitalul romanesc dincolo de granite. Platim anual taxe, cream noi locuri de munca si contribuim la bunastarea celor peste 8.000 de angajati si colaboratori pe care ii avem la nivel de grup. Am depasit de curand 5 milioane de pacienti unici care ne-au trecut pragul, singurul criteriu pentru care ne-au ales fiind calitatea serviciilor medicale pe care le oferim”, a declarat Mihai Marcu, Presedinte si CEO MedLife Group.

“Suntem operatorul cu cel mai mare numar de unitati medicale la nivel national si, totodata, ne rezumam la o pondere scazuta a veniturilor provenite de la CNAS si Ministerul Sanatatii, totalul acestora pastrandu-se la nivelul anului trecut, respectiv 18%. Credem cu tarie ca viitorul este legat de veniturile private prin consolidarea segmentului de abonamente la nivel national. In continuare atragem sume mari din domeniul privat degrevand semnificativ bugetul CNAS si cel al Ministerului Sanatatii. Este o directie in care credem si pe care o vom sustine si in urmatorii ani”, a mai spus Mihai Marcu, Presedinte si CEO MedLife Group.

La nivelul anului 2020, MedLife isi continua planurile ambitioase. Compania a anuntat de curand intentia de a dezvolta cel mai mare proiect medical din Romania, MedLife Park. Noua unitate urmeaza sa fie data in exploatare gradual, in urmatorii 3-5 ani, MedLife avand deja in lucru un studiu de fezabilitate pentru dezvoltarea proiectului.

Aditional proiectelor de extindere si dezvoltare, MedLife va continua programul de achizitii, avand discutii avansate cu mai multi operatori medicali.

„Credem ca am ajuns la o etapa de maturitate in ceea ce priveste expertiza noastra de cumparare si integrare a unui grup de firme medicale. Dincolo de faptul ca am reusit sa pastram fondatorii in managementul companiilor, avem cresteri sanatoase pentru fiecare dintre firmele integrate in grup, o buna parte dintre acestea avand finalizate sau in curs mai multe proiecte de extindere si dezvoltare, post achizitie. Vom continua sa ne dezvoltam in aceasta directie si in perioada urmatoare”, a declarat Mihai Marcu, Presedinte si CEO MedLife Group.