Sari direct la conținut

Corporate News: Pandemia mobilizează companii de toate felurile și mărimile pentru producția de mijloace de protecție și echipamente medicale

HotNews.ro
Masca N95 - una din variante, Foto: Hotnews
Masca N95 - una din variante, Foto: Hotnews

​​Fabricile de confecții se reutilează pentru a produce măști și costume de protecție. Unele scoteau în serii de masă tricouri, în Carolina de Nord și cea de Sud. Una din Pennsylvania făcea uniforme pentru echipe de baseball. Brandurile europene de lux Prada și Gucci. În toată lumea, producătorii de confecții își convertesc secțiile pentru a fabrica echipamentele de protecție atât de necesare.

Producția de ventilatoare și măști N95 este alt factor critic, iar companii ca Apple, Facebook și Salesforce, cu buzunare adânci, scot din ele ca să o finanțeze. Ford, General Motors și Tesla își mobilizează furnizorii și trec la fabricația de ventilatoare pentru spitale. Totuși, coordonarea între guvernele statelor și cel federal ar putea fi mai bună în America.

Companiile tech pun la bătaie uriașa lor putere de calcul pentru analiza datelor în căutarea unui mijloc de vindecare. Un consorțiu format recent de Amazon, Google, IBM și Microsoft își înseriază supercomputerele pentru a face calcule și a modela scenarii de răspândire a bolii.

Distileriile și fabricile de bere fac dezinfectante pentru mâini. Annheuser-Busch InBev, Diageo și Pernod Ricard își modifică tehnologiile pentru a lupta cu penuria. Surplusul de alcool provenit de la berea fără alcool este binevenit în acest proces. The New York Times

ARHIVĂ COMENTARII
tony-s • 2020-03-28 07:32:25
cand virusul facea ravagii in china, desteptii din europa si america faceau glume, unii chiar numarau cu satisfactie mortii chinezi in loc sa ia masuri de limitare a raspandirii cum a facut-o vietnam care a trimis armata la granite si nu a lasat sa intre in tara pe nimeni care venea din afara pana nu a stat 14 zile in carantina pazita de militari. Intotdeauna infatuarea si prostia se platesc cu sezi de mii de morti inclusiv tineri de 30-40 de ani iar numarul e in crestere galopanta.
1 4
xan • 2020-03-28 08:36:24
Saracele companii, mi-e si mila de ele cat de mult se sacrifica ele ca sa vanda produse de zece ori mai scump ca de obicei.
4 0
INTERVIURILE HotNews.ro