Dacia Logan Pick-Up costa de la 7.250 de euro in sus
Logan Pick-Up este echipat cu un propulsor pe benzina 1,6 MPI si o motorizare diesel 1,5 dCi, disponibila in doua variante de putere : 70 CP si 85 CP.
Modelul dispune de doua nivele de echipare. Primul nivel, care include in echiparea de serie airbag sofer si scaun pasager rabatabil, poate fi echipat cu motorizarile pe benzina 1.6 MPI si diesel 1.5 dCi 70 CP.
Nivelul Pack Confort va oferi suplimentar echipamente precum directie asistata, inchidere centralizata, retrovizoare reglabile din interior sau baghete de protectie laterala. Acest nivel de echipare poate fi asociat cu toate cele trei motorizari disponibile pe gama Logan Pick-Up: benzina 1.6 MPI si diesel 1.5 dCi 70 CP si 85 CP.
La primul nivel de echipare, pretul cu TVA al masinii va porni de la 7.250 euro pentru motorul de 1,6 litri si 8.350 de euro pentru versiunea diesel. La nivelul Pack Confort preturile pornesc de la 7.700 euro la motorizarea 1,6 MPI, de la 8.850 euro pentru motorul diesel de 70 cai si de la 9.300 euro pentru cel de 85 de cai.
La nivelul Pack Confort se pot adauga optionale precum vopsea metalizata (255 euro), proiectoare de ceata (100 euro), aer conditionat cu reglaj manual (750 euro), geamuri electrice + telecomanda inchidere usi (150 euro) si Pack siguranta ABS cu EBV + airbag pasager (550 euro).
Cea mai rapida versiune Pick-Up este cea pe benzina, putand atinge 163 km/h si "suta" in 13 secunde. Consumul mixt de combustibil anuntat de producator pentru aceasta versiune este de 8,1 litri/100 km. Cel mai economic din punct de vedere al consumului este diesel-ul de 85 CP care in ciclu mixt consuma 5,2 litri/100 km. Cealalta versiune diesel are un consum de 5,3 litri. Emisiile de CO2 variaza de la 137 g/km la dieselul de 85 de cai si 192 g/km pentru benzina.
Cu o lungime de incarcare de peste 1,80 m si o latime maxima de incarcare de 1,37 m, Logan Pick-Up ofera prestatii comparabile cu cele ale vehiculelor pick-up de dimensiuni mari. Cand oblonul din spate este coborat, pragul de incarcare nu depaseste 64 cm.
Logan Pick-Up se adreseaza in primul rand intreprinzatorilor si micilor comercianti care se afla in cautarea unui vehicul utilitar simplu si practic.
In 2008, Logan Pick-Up va fi comercializat in Romania, Bulgaria si Turcia iar incepand cu 2009, modelul va fi comercializat si pe alte piete. Masina este produsa la uzina din Mioveni, mare parte din piesele componente fiind comune cu cele de pe Logan MCV si Logan VAN. Productia zilnica pentru masina va ajunge la 65 de unitati anul acesta Suma totala investita in acest proiect a fost de 51 de milioane de euro, din care 22 de milioane au fost alocate dezvoltarii produsului si 29 de milioane fabricatiei.
Dacia considera ca de mai multi ani, piata vehiculelor pick-up este ignorata in Europa de majoritatea constructorilor de automobile. Sunt disponibile doar cateva modele pick-up de mare gabarit, precum Nissan Navara. In schimb, oferta in segmentul vehiculelor pick-up de mici dimensiuni este aproape inexistenta, spre deosebire de situatia existenta pe alte continente.
Dacia a produs un model Pick-Up intre 1975 si 2006. In mai bine de trei decenii, Dacia a construit aproape 320.000 de unitati din binecunoscutul "papuc", care a fost scos din productie in decembrie 2006.

EXCLUSIV Câți bani pentru investiții au primit în ultimii 10 ani spitalele-vedetă ale pandemiei. Care a fost cel mai "răsfățat" spital din prima linie
Katalin Karikó, biochimista care a dezvoltat tehnologia mRNA, despre durata de eficacitate a vaccinului BioNTech - Pfizer, pentru HotNews.ro: „Dacă cei vaccinați nu se infectează, nu vom avea nevoie de o altă doză”
Profesorul Radu Gologan, după prima etapă a Olimpiadei de Matematică, organizată online: „Am descoperit uluiți extrem de multe fraude. Părinți care contestă corupția din România își impun copiii prin corupție”
INTERVIU Paun Rohovei, însărcinatul cu afaceri al Ucrainei: Rusia a pregătit infrastructura militară din Crimeea pentru desfășurarea armelor nucleare / Obiectivul Moscovei - transformarea Crimeii într-un „portavion de nescufundat”
„Recensământul bugetarilor”. Liviu Mălureanu, președinte ANFP: Prin proiectul bugetar vrem să mapăm toți bugetarii, câți sunt, ce salariu au și ce fac / Concursuri naționale pentru posturile din administrație INTERVIU
Precis o sa fie carosata de romanasi. Cred ca o sa arate uratel carosata. Ramane de vazut.
Singura comparatie care poate fi serioasa este Toyota hilux, varianta de baza cu tractiune spate, dar care costa cam 17.000 euroi
Te-ai gandit ce finisaje are toyota sau oricare alta marca in comparatie cu jegul de pe logan.
Mai fratilor incercati voi sa faceti un logan ca o toyota sau un ford sau un vw si vedeti ce preturi o sa aibe. nu m-as mira daca ar fi mai scump.
in concluzie, logan-ul e mai ieftin pentru ca e varza nu din alte motive gen mana de lucru ieftina.
in 2008 mai vorbim de masina fara aer conditionat? care la logan-ul din articol daca vrei sa-l pui te costa 750 euro ce sa mai vorbim de clima automata...
Toata stima pentru renault ca gaseste atatia fraieri care sa cumpere un logan, in rest totul e varza.
Masina abia a primit acordul de comercializare si nu cred ca ai avut sansa sa mergi cu ea dar totusi in opinia ta "ingusta" e varza.
Eu nu cred ca acest model e destinat celor cu "fite" ci la fel ca vechiul model e destinat celor cu un buget redus care au o mica afacere si au nevoie de o masina de povara ( sarcina max. redomandata este de 850 KG).
Pana atunci: stai jos, 4, ne vedem la toamna!
Poate sunt multi fraieri care au luat Logan, dar cred ca te flatezi ca esti un tip istet, la atatea unitati vandute trebuie sa fie ceva de capul masinii in cauza. La pretul asta iei poate un Citroen C1, fara AC, repet FARA AC IN 2008.
Sa nu uiti sa iei bilete de tramvai... si umbrela daca ploua.
Nu e stralucit pick-up -ul dar are avantajul ca inca poti sa umbli la el fara sa mergi in service dacia(si sa ia pielea de pe tine) ci unul normal , adica capete de bara si bucse si reparatiiii de orice fel pana la motor.
Lipsa cabinei duble pentru caratul muncitorilor la diverse interventii si montaje de orice fel.
Singurul lucru ce mi se pare bun este motorul 15 dci, consum mic, putere prea mare nu trebuie ca nu e la curse (si asa destui prosti trec incarcati cu viteza).
In concluzie nu mi-as cumpara un Logan pick up pentru ca nu mai are nimik de la predecesorul sau care desi criticat pentru lipsa de calitate puteai face cu el de la off road si cara multe chestii.
Voi ce ziceti?
Eu am un papuc din 2002 cu motor diesel si am 320000 km cu el si inca ma bazez pe el o masina rezista in functie de cum o intretii ulei carburant consumabile etc. la timp acum o sa achizitionez un papuc logan nu pt ca cel vechi nu mai este bun ci pt ca este necesar. Nu are ac standard nicio probleme este optional se poate pune dar cum stim lux-ul costa la fel si celelalte optionale , iar cei care comenteaza sunt exact ca vulpea cu strugurii cand nu ajunge la ei zice ca sunt acrii.