CEO-ul companiei Ryanair spune că firma nu va zbura dacă va trebui să lase gol scaunul din mijloc

de I.B.     HotNews.ro
Joi, 23 aprilie 2020, 17:35 Economie | Companii


Aeronava Ryanair
Foto: Ryanair
CEO-ul companiei aeriene irlandeze Ryanair, Michael O'Leary, spune că nu va susţine zborurile dacă va trebui să lase un loc liber între pasageri ca să respecte regulile de distanţare socială, potrivit Mediafax care citează Business Insider.

„Nu putem să facem bani cu o ocupare de 66%. Locul din mijloc nu generează nicio distanţare socială, aşa că e un fel de idee idioată care nu va aduce nicio realizare oricum”, a declarat Michael O`Leary, CEO-ul companiei Ryanair.

Acesta a adăugat că planurile companiei de a relua zborurile vor fi ruinate de „nişte măsuri total neeficiente de distanţare socială cum este păstrarea locului din mijloc neocupat. Dacă locul din mijloc rămâne neocupat nu vom relua zborurile deloc”.

O`Leary i-a comunicat Guvernului irlandez că fie va plăti pentru locul din mijloc, fie compania nu va zbura deloc.

Alexandre de Juniac, şeful Asociaţiei Internaţionale de Transport Aerian (IATA) a declarat că operatorii aerieni vor trebui să zboare având locul din mijloc neocupat, potrivit Mediafax.

Distanțarea socială va face să se încheie era zborurilor ieftine, avertizează industria aviatică

Zilele călătoriilor ieftine cu avionul se vor încheia dacă pandemia de covid-19 va obliga companiile aeriene să aplice măsuri de distanțare fizică în aeronave. Alexandre de Juniac, directorul general al International Air Transport Association (IATA) a spus că dacă guvernele vor da acest ordin, o treime din locuri vor rămâne goale și companiile vor trebui să mărească prețurile biletelor cu 50% sau să dea faliment.

„Dacă zbori la aceleași prețuri, vânzând bilete la același preț mediu ca înainte, pierzi sume uriașe, așa că este imposibil pentru orice companie, mai ales low cost; sau mărești prețurile cu cel puțin 50% și ești capabil să zbori cu un profit minim. Aceasta înseamnă că, dacă se impune distanțarea socială, călătoriile ieftine s-au dus”.

IATA a spus că zborurile interne au scăzut cu 70% de la începutul lui ianuarie din cauza pandemiei și a avertizat că revenirea globală va fi lentă. În timp ce rutele interne se vor relua mai curând decît cele lungi, încrederea scăzută a consumatorilor în contextul temerilor de recesiune va fi nefavorabilă unei reveniri rapide, a spus Brian Pearce, economistul-șef al IATA. Vietnamul intenționează să reia toate zborurile interne începând de joi.

Vălean, despre cum vor fi reluate zborurile: Respectarea distanțării sociale este obligatorie


Comisia Europeană va prezenta în cursul lunii viitoare o serie de reguli, printre care respectarea distanțării sociale în aeroporturi și avioane, pentru redeschiderea în siguranță a transportului aerian când carantinele impuse pentru combaterea pandemiei vor fi ridicate, a anunțat miercuri comisarul european pentru Transporturi, Adina Vălean, potrivit Reuters.

Adina Vălean a afirmat că unele reguli de respectare a distanțării sociale în aeroporturi și avioane vor trebui respectate pentru a garanta siguranța pasagerilor, adăugând că măsurile luate în considerare vor include purtarea de măști de protecție și dezinfectarea avioanelor și aeroporturilor.

„Toate acestea ar trebui să facă parte din ghiduri și probabil vom prezenta strategia la care lucrăm pe la jumătatea lunii mai”, a anunțat comisarul european pe Twitter.

Companiile aeriene au avertizat că măsurile de încetinire a răspândirii pandemiei ar putea afecta profitabilitatea sectorului cu mult după ridicarea restricțiilor.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





3835 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    Astia sunt mai mult in greva (Joi, 23 aprilie 2020, 17:38)

    un domn [utilizator]

    Si vorbeste de lucruri sfinte !
  • -1 (5 voturi)    
    Adevarul este ca are dreptate (Joi, 23 aprilie 2020, 17:47)

    CapitanulPanait [utilizator]

    Cand pui 130 de oameni intr-un tub, in loc de 180 si ii tii acolo 2-3 ore, ce importanta mai are daca stau unul langa altul sau la 1 m distanta.

    Oricum avioanele vor trebui dezinfectate dupa fiecare cursa, ca altfel degeaba ai distantat pasagerii. Alte costuri suplimentare.

    Eu cred ca este inca o parghie prin care se va incerca limitarea libertatii de miscare a oamenilor. Scumpirea artificala a biletelor de avion prin masuri stupide.
  • +2 (4 voturi)    
    vor mari preturile cu 50% ? (Joi, 23 aprilie 2020, 18:02)

    GabiAlex [utilizator]

    Diferenta dintre preturile in iulie fata de cele din noiembrie este de 300%-400%. Benzina nu costa mai mult vara decat toamna. Ca sa nu mai vorbim de cei 50EUR per bagaj. 50% este nimica toata. Sa nu mai zboare si sa lase pe altii care stiu sa trateze pasagerii ca pe oameni si nu ca pe saci de cartofi.
  • +3 (5 voturi)    
    Comentariu sters de utilizator (Joi, 23 aprilie 2020, 18:14)

    [anonim]

  • +4 (4 voturi)    
    Ce ar fi dacă (Joi, 23 aprilie 2020, 18:35)

    trotuar [utilizator]

    domnul Michael O'Leary ar lăsa locul din mijlocul companiei liber (adică postul de CEO)?

    Parcă acum ceva timp Ryanair vroia să facă pasagerii să stea în picioare în avion, să plătească 1 euro să mergi la budă și au fost 3 cazuri de Mayday deoarece avioanele nu mai aveau combustibil din cauza zgârceniei companiei.
  • +3 (5 voturi)    
    Ciudata matematica au astia..., (Joi, 23 aprilie 2020, 18:43)

    LiviuX [utilizator]

    Auzi, daca scade ocuparea cu 33% preturile trebuiesc crescute cu 50%!!! De ce oare? Nici mcar cu 33% nu ar trebui crescute, pentru ca scazand ocuparea scade si greutatea, deci si consumul de combustibil, nu mai e nici nevoie de tot atatia insotitori de zbor. Asa ca mai calculati o data!
    • +3 (5 voturi)    
      Da, matematica e ciudata cand nu o stii (Vineri, 24 aprilie 2020, 1:03)

      CBA999 [utilizator] i-a raspuns lui LiviuX

      Totul e sa gandesti simplu: Daca ai trei pasageri care platesc 100 euro fiecare, se strang 300 euro.
      Daca ai doar doi pasageri, ca sa strangi cei 300 euro trebuie sa dea fiecare 150 euro. Adica exact 50% in plus.
      • +1 (1 vot)    
        Scuze, ai dreptate. (Vineri, 24 aprilie 2020, 17:49)

        LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui CBA999

        Aplicasem procentul la venitul care trebuie obtinut, nu la pret. Mea culpa! Dar cu restul cred ca am dreptate...
      • +1 (1 vot)    
        O mică corecție (Vineri, 24 aprilie 2020, 22:11)

        trotuar [utilizator] i-a raspuns lui CBA999

        Combustibilul cu care este alimentat un avion depinde încrcătură. Numărul de pasageri e o variabilă mică în comubstibil dar o variabilă mai mare este încarcătura de bagaje.

        Un lucru puțin cunoscut este faptul că avioanele de pasageri transportă cargo pentru diverse firme, inclusiv Amazon. Iar în vremurile astea cu Coronavirus costurile la transporturile de mărfuri au crescut din cauză că nu mai sunt îndeajuns de multe avioane de pasageri.

        Calculele sunt un pic mai complexe.
        • 0 (0 voturi)    
          Ai dreptate oarecum (Duminică, 26 aprilie 2020, 18:33)

          LiviuX [utilizator] i-a raspuns lui trotuar

          Pasagerul e mai greu decat bagajele sale (cca 30 kg fata de sa zicem 70 kg pasagerul).
          Numai ca si in acest caz nu e corecta explicatia individului... Daca ai mai putini pasageri si deci mai putine bagaje, si iei incarcatura de marfa suplimentara, doar se plateste si pentru aia. Deci iarasi, inseamna ca veniturile nu-ti scad prea mult, poate chiar de loc. Si atunci de ce sa nu zbori?
  • +2 (2 voturi)    
    Pff (Joi, 23 aprilie 2020, 18:47)

    Tony_K [utilizator]

    Nu va duce nimeni dorul, zgarcarul tot zgarcar, bleah!
  • +1 (5 voturi)    
    ryanair (Joi, 23 aprilie 2020, 23:26)

    mihai53 [utilizator]

    Am facut doi ani drumul timisoara -bucuresti lunar cu 10 euro zborul si mi-a placut., Trenul la clasa a 2- a costa 20 de euro . Multumesc Ryanair !
    • -1 (3 voturi)    
      Corect (Sâmbătă, 25 aprilie 2020, 1:09)

      lumira [utilizator] i-a raspuns lui mihai53

      Si eu am facut multe concedii prin Europa cu familia cu Ryanair.Ma costa mai putin decat benzina la un tur prin Romania. Dar multi de pe aici vor cu 30 euro sa primeasca si mancare si bautura in timpul unui zbor de 2-3 ore.
      Inca nu au aflat ca nu-i obliga nimeni sa zboare cu Lufthansa sau British sa plateasca 200-300 euro si aiba si un sandvis.
      • 0 (0 voturi)    
        Aberezi (Miercuri, 5 august 2020, 17:41)

        nu.conteaza [utilizator] i-a raspuns lui lumira

        Aberezi, Ryanair nu are nimic de-a face cu low cost. Asta e doar gargara pentru oameni ca nu zburat niciodata cu avionul. Un zbor la hub-ul lor din Dublin costa mai mult cu Ryanair decat cu Lufthansa. Scaune de tip usa tot la ei gasesti. Ce imi este ca zbori in cala sau in cabina este acelasi rahat. Nu stiu ce mancare ai primit tu eu dar eu am primit o bomboana pe post de mancare. Este ieftin daca zbori cand vor ei, in conditiile in care vor ei, restul e gargara pentru sezonierii mancatorii de parizer.
  • +1 (1 vot)    
    RahatAir (Marţi, 28 aprilie 2020, 21:08)

    BartSimpson [utilizator]

    Se pregateste sa intre in faliment. Momentan incalca legea si refuza sa restituie banii pe zborurile anulate. Niste infractori ordinari. Astia care ii laudati va inteleg, de la WC in fundu curtii si caruta pana in avion e o cale lunga, desi pt voi si un Trabant era suficient.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by