Cum a schimbat pandemia comportamentul consumatorilor. Au crescut vânzările la înghețată și a scăzut cererea pentru produsele de igienă

de N.O.     HotNews.ro
Joi, 23 iulie 2020, 21:47 Economie | Companii


Înghețată
Foto: Pixabay
Oamenii care lucrează de acasă au mâncat mai multă înghețată, dar au neglijat obiceiurile de îngrijire, sugerează gigantul Unilever, relatează BBC.

Compania a spus că vânzările la înghețată au crescut cu 26% în trei luni până în iunie, dar cererea de șampon și deodorant au scăzut.

A existat ”o creștere a consumului de hrană acasă, înghețată și ceai” în timpul pandemiei.

Dar au fost ”mai puține ocazii de îngrijire pentru a merge la muncă sau pentru socializare”.

Cu toate acestea, vânzările la produse pentru igienizarea mâinilor au crescut.







Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





2428 vizualizari

  • -1 (5 voturi)    
    Se tot repetă că virusul nu există (Joi, 23 iulie 2020, 22:17)

    Nyk1 [utilizator]

    Masele lumpenproletariatului, așadar, nu mai văd niciun motiv să se spele.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by