VIDEO

Mach 3: Virgin Galactic a prezentat modelul unui avion comercial care va zbura la de trei ori viteza sunetului

de S.J.     HotNews.ro
Marţi, 4 august 2020, 13:07 Economie | Companii


Avionul supersonic Virgin Galactic
Foto: Virgin Galactic
Compania aerospațială Virgin Galactic și Rolls Royce au încheiat un parteneriat pentru crearea unui avion supersonic comercial capabil să zboare la de trei ori viteza sunetului, relatează Space.com.

The Spaceship Company (TSC), ramura Virgin Galactic responsabilă de producția sistemelor aerospațiale lucrează la dezvoltarea unui avion comercial supersonic capabil să zboare la Mach 3, de trei ori viteza sunetului.

TSC a anunțat că a finalizat revizuirea planurilor și a prezentat designul inițial pentru avionul de mare viteză. Aceasta a precizat de asemenea că a încheiat un memorandum cu Rolls Royce pentru a colabora la dezvoltarea avionului.

Compania auto britanică, cunoscută pentru mașinile sale de lux, ar putea părea o alegere neobișnuită pentru un astfel de proiect dar aceasta a produs motorul care a fost folosit de faimosul avion supersonic Concorde care a zburat la 2,04 Mach, sau puțin peste dublu vitezei sunetului.





TSC speră că avionul cu aripi în formă de delta va fi autorizat pentru zboruri la Mach 3 și va putea transporta între 9 și 19 pasageri simultan la o altitudine de peste 18.300 de metri. Compania vrea de asemenea să aibe mai multe opțiuni de așezare a pasagerilor, printre care și business.

Avionul supersonic ar urma „să decoleze și aterizeze ca orice alt avion de pasageri și va putea fi integrat în infrastructura existentă a aeroporturilor”, potrivit unui comunicat al Virgin Galactic.

„Am realizat progrese majore până acum și așteptăm cu nerăbdare să deschidem o nouă frontieră în zborurile de mare viteză”, a mai precizat aceasta.

Citește și:






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





6642 vizualizari

  • +5 (5 voturi)    
    Alegere neobisnuita? Serios? (Marţi, 4 august 2020, 14:43)

    fanegr1ja [utilizator]

    'Compania auto britanică, cunoscută pentru mașinile sale de lux, ar putea părea o alegere neobișnuită pentru un astfel de proiect...'

    Rolls Royce produce motoare pentru aviatie din 1914!!!

    Cum poate fi catalogata alegerea Rolls Royce catalogata ca 'neobisnuita'?

    In 1914 Rolls-Royce produced its first aircraft engine, the Eagle. Its water-cooled Merlin engine, introduced on the eve of World War II, powered many aircraft (including the Supermarine Spitfire and the Hawker Hurricane) and became one of the most successful piston engines of that war.
    • +5 (5 voturi)    
      iar acum (Marţi, 4 august 2020, 15:27)

      PowerIon [utilizator] i-a raspuns lui fanegr1ja

      Produce jumatate din motoarele care echipeaza toate avioanele de pasageri.
  • 0 (2 voturi)    
    Foarte bine.... (Marţi, 4 august 2020, 16:02)

    Lucky1 [utilizator]

    ...sa incerce, nimic rau in asta.
    Dar, Virgin Galactic se lauda cu programul sau de turism in spatiul extraterestru si cu experienta sa in domeniul avioanelor supersonice?! Experienta sa vine de la cumpararea de la Scale Composite a vehicolului proiectat de Burt Rutan, dupa ce a castigat premiul Ansari in 4 Octombrie 2004. De cand a cumparat acest proiect, Virgin Galactic se screme sa-l omologheze pentru zboruri turistice la o altidudinde de 100-110 km unde va atinge momentul de imponderabilitate, pentru cateva minute, si va incasa suma de $250.000.
    Concorde a fost un proiect nereusit comercial. A reusit tehnologic insa zgomotul infernal produs deasupra aglomeratiilor urbane in momentul bang-ului sonic (la depasirea vitezei sunetului) l-a facut indezirabil.
    Personal, sunt sceptic ca vor realiza un produs competitiv.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by