Twitter se așteaptă la o amendă de până la 250 de milioane de dolari pentru încălcarea regulilor privind datele personale
Amenzile ar putea fi aplicate datorită încălcării de către Twitter a unei înțelegeri din 2011 cu FTC pentru a nu induce în eroare consumatorii privind modul în care sunt protejate informațiile lor personale.
Între 2013 și 2019 Twitter a folosit numerele de telefon și adresele de mail furnizate de utilizatori pentru „motive de siguranță și securitate” pentru a plasa reclame țintite (targeted ads).
Twitter a admis practica în luna octombrie a anului trecut, afirmând că a fost „din neglijență” și a catalogat-o drept „o eroare”.
Însă FTC crede că Twitter a indus în eroare consumatorii fiindcă nu i-a informat că datele lor pot fi folosite în această manieră.
Twitter a anunțat că a primit în 28 iulie o plângere preliminară din partea FTC în care sunt enumerate presupusele încălcări ale înțelegerii din 2015, compania afirmând că se așteaptă să primească o amendă în valoare de 150-250 de milioane de dolari și că va constitui provizioane în valoare de 150 de milioane pentru acoperirea sa.
Citește și:

Șansa ratată a PNL și perpetuarea dezastrului urbanistic din București
Soarta Măsurii 3 pentru finanțarea IMM-urilor a devenit incertă / Ministrul economiei nu vrea să spună ce se întâmplă cu proiectele depuse de firme
Irina Alexe, o fostă polițistă, pensionată la 42 de ani, a fost numită, până la urmă, secretar de stat în Ministerul de Interne
Moștenirea Gabrielei Firea pentru Nicușor Dan: Primăria Capitalei mai are de plătit circa 165 de milioane de lei pentru autobuzele Otokar cumpărate în 2018
Câți români și-au suspendat ratele și ce soluții s-au găsit pentru cei care gâfâiau la plata ratelor înainte de pandemie Vezi ce spun reprezentanții principalelor bănci