Renault mută producția Dacia Sandero în Maroc / La uzina din România vor fi fabricate „alte modele”
Mark Suss, manager în cadrul Renault și responsabil cu marca Dacia, a declarat acum jurnaliștilor francezi de la L’Argus că modelul Sandero își va schimba mixul de producție în cele trei uzine în care sunt fabricate automobilele Dacia în acest moment. Fabrica Dacia de la Mioveni, Argeș, va rămâne fără modelul Sandero, care va fi asamblat exclusiv în Maroc, în Tanger și Casablanca, începând cu a treia generație, în timp ce în România va fi produs doar Sandero Stepway, alături de Duster.
Este pentru prima dată când francezii mută complet un model de la Mioveni către Tanger şi Somaca, potrivit Ziarul Financiar.
În 2012 producătorul auto francez lansa în producţie în Maroc modelele Lodgy şi Dokker, pe lângă Logan sedan, iar ulterior Sandero şi Logan MCV au fost produse atât în Maroc cât şi la Mioveni.
Astfel, în România se vor produce modelele Duster, care reprezintă peste 70% din volum, Logan sedan, Logan MCV şi Sandero Stepway. Volumele de Sandero au scăzut constant în ultimii doi ani.

România și-a dublat în ultimii 5 ani deficitul comercial cu produse alimentare. În 9 luni am importat aproape 8 milioane de tone de produse agroalimentare
Topul județelor după numărul de teste COVID care se fac în fiecare zi: București pe primul loc, Vrancea pe ultimul / Datele oficiale publicate de Ministerul Sănătății
VIDEO Va deveni Podul peste Dunăre de la Brăila un „muzeu”? „Tocmai a fost emisă autorizația de construire pentru primii kilometri din drumurile de legătură”
ANALIZĂ 44 de ani de la cutremurul din 4 martie 1977: Câte clădiri a consolidat Primăria Capitalei, câte au risc seismic și ce planuri are noua administrație
Katalin Karikó, biochimista care a dezvoltat tehnologia mRNA, despre durata de eficacitate a vaccinului BioNTech - Pfizer, pentru HotNews.ro: „Dacă cei vaccinați nu se infectează, nu vom avea nevoie de o altă doză”
Profesorul Radu Gologan, după prima etapă a Olimpiadei de Matematică, organizată online: „Am descoperit uluiți extrem de multe fraude. Părinți care contestă corupția din România își impun copiii prin corupție”
Pentru cei care au ginionul asta nu e ok sa consume 10 litri de ulei intre revizii, pentru o masina fabricatie 2018 cu 40.000 km la bord, de 5 ori mai mult decat rabala casata...
serie:
UU14SMC460751880.
RUSINE DACIA.
Avand probleme destul de mari Renault, probabil isi va micsora puterea de productie si din alte zone, sau va reloca spre Maroc, mai multe modele.
Nasol moment pentru noi, strict economic vorbind.
Iar de banii astia te apropii de alte compacte ca pret...
Ce merge la Dacia e Loganul pentru cine vrea spatiu si ieftineala sau Dusterul, pentru cine vrea SUV da' n-are bani de el. Da' pe zona de compacte pentru tineret, e cam greu cu harburi din astea...
NU este exclus sa auzim ceva asemanator si de la Craiova, din cauza aceleiasi probleme de transport al masinilor produse-in lipsa autostrazilor- si cresteri de costuri determinatre de pandemie!
VEDETI DOMNILOR GUVERNANTI DE PANA ACUM (TOTI, incepand cu 1990)cat de importante sunt autostrazile pentru economia unei tari si cat o sa ne coste lalaiala de pana acum cu simularea constructiei de autostrazi.
Si vor mai urma probabil si alti investitori straini, pentru aceleasi motive, intrucat pandemia asta este si va fi de lunga durata!