2020 a fost un an de schimbări, în mod sigur. Ne confruntăm cu toții - oameni, companii, comunități, țări - cu o pandemie care nu a mai fost văzută până acum, cu consecințe pe toate planurile: modul de viață, felul în care cumpărăm și ne petrecem timpul.
Oricum ar alege să cumpere, direct din hipermarket sau din magazinele de proximitate clasice sau 100% Self Service, prin aplicația Carrefour cu opțiunea Scan&Pay, la casele Self Check-Out sau comandând online pe site-ul Carrefour.ro, prin aplicația BRINGO în care găsește peste 50.000 de produse la prețuri de hipermarket, cu livrare acasă sau direct din magazin cu opțiunea Click & Collect, consumatorul își poate face cumpărăturile rapid și sigur.
Cătălin Samara, Director Operațional Carrefour România

Și pentru că vorbim despre siguranță, care sunt acțiunile concrete pe care le-ați făcut în acest sens pentru a veni în sprijinul consumatorilor?
Carrefour este furnizor de servicii de primă necesitate iar cel mai de preț produs al nostru este SIGURANȚA. De când a început criza în România, echipele noastre au acționat într-o manieră excepțională pentru a oferi continuitate în distribuția alimentelor, buna funcționare a depozitelor, precum și toate celelalte activități ale companiei. Grație modelului nostru omnichannel și al celor 18.000 de colegi, Carrefour continuă să se adapteze și să fie un loc sigur pentru clienți, colegi, parteneri și comunitățile în care suntem prezenți.
În plus, în toate hipermarketurile Carrefour din țară veți găsi colegi care au responsabilitatea de a supraveghea respectarea măsurilor de siguranță și protecție, atât în rândul clienților, cât și al angajaților. Ei poartă echipament inscripționat, pentru a fi ușor de recunoscut și sunt acolo inclusiv pentru a prelua sugestiile clienților.
Însă, oricare ar fi orarul magazinelor, rămânem în super proximitate față de clienți și le oferim cumpărături rapide și simple prin platformele și tehnologia dezvoltate de noi. Aplicația Carrefour sau Casele Self-Service reduc timpul petrecut în magazin. Mai precis, la casele Self-Service clienții își scanează și își plătesc singuri produsele din coș. Cu ajutorul aplicației Carrefour, verifică ofertele și promoțiile disponibile în magazin și își pot pregăti lista de cumpărături de oriunde ar fi, înainte de a ajunge la magazin.
Odată ajunși la noi, pot folosi aplicația pentru a scana produsele direct la raft. La final, plătesc fără a mai trece produsele pe bandă la casa de marcat. Și, în caz că programul li se schimbă și nu mai pot ajunge la magazin, pot chiar accesa BRINGO direct din app și vine hipermarketul la ei acasă. Sau pot intra pe carrefour.ro și pot să-și aleagă din oferta bogată de produse nealimentare cu livrare națională.
ACT FOR FOOD este filosofia globală Carrefour prin care susținem tranziția la o alimentație sănătoasă, prin produse de calitate, realizate local, la prețuri accesibile. Pentru asta, realizăm acțiuni concrete în relație cu producătorii, în favoarea calității alimentare, pentru respectarea naturii și dezvoltarea comunităților locale.
În ceea ce privește programele strategice Carrefour, acestea au fost concepute țintit cu scopul de a susține producătorii și antreprenorii români și pentru a contribui la dezvoltarea comunităților locale. Câteva dintre cele în care ne-am pus ambiția și care au fost concepute în spiritul ACT FOR FOOD, sunt Deschidem Vinul Românesc - un program de sprijinire a producătorilor locali de vin, în care sunt prezente 54 de crame din 7 regiuni, Creștem România BIO - un program de conversie la agricultura ecologică sau Cooperativa Agricolă Vărăști.
Acestea s-au dovedit a fi chiar mai relevante în contextul sensibil al crizei sanitare și ne-au arătat valoarea investițiilor pe care le-am făcut. Prin rețeaua de formate interconectate, am avut puterea de a oferi piața de desfacere atât de necesară afacerilor românești implicate în aceste programe și nu numai. Produsele lor au ajuns la consumatori prin aplicația de cumpărături Carrefour, prin serviciul de shopping personalizat BRINGO, prin carrefour.ro sau prin magazinele fizice.
Mai mult, suntem membru fondator al Fundației pentru Dezvoltarea Agriculturii, la a cărei viziune Carrefour a contribuit decisiv, astfel încât acest organism 100% independent să creeze și să implementeze programe de dezvoltare rurală prin activitate economică, prin care să genereze o schimbare profundă, sistemică a sectorului legumicol.