Reacția Euroins după ce a fost amendată cu 450.000 de lei: 50% din reclamații vin doar dintr-o zonă

de I.B.     HotNews.ro
Joi, 14 ianuarie 2021, 21:25 Economie | Companii


Autoritatea de Supraveghere Financiara
Foto: Agerpres
City Insurance și Euroins vor fi amendate cu 500.000 de lei, respectiv 450.000 de lei pentru întârzieri la plata daunelor RCA, a decis Autoritatea de Supraveghere Financiară (ASF).

În cazul City Insurance s-a mai constatat că societatea nu a formulat în scris oferte de despăgubire justificată în termenul prevăzut de lege și nu a întocmit procese suplimentare de constatare în termenul prevăzut de legislația în vigoare.

În ceea ce privește societatea Euroins s-a constatat, de asemenea, că nu a formulat în scris notificări cu privire la motivele pentru care nu a aprobat în totalitate/parțial pretențiile de despăgubire în termenul prevăzut de lege și nu a comunicat valoarea maximă de despăgubire în termenul prevăzut de legislația în vigoare.

În replică, Eroins spune că în ultimul trimestru al anului 2020 a înregistrat o scădere cu 30% a reclamațiilor înregistrate comparativ cu începutul anului 2020, respectiv o scădere cu 50% a plângerilor de la persoane fizice.

Din rapoartele și analizele interne, Euroins susține că există o concentrație extrem de mare de reclamații care provin de la 10 serviceuri auto și 10 intermediari de reclamații. Pe parcursul anului trecut, grupurile menționate mai sus au depus aproximativ 50% din reclamații și, în multe cazuri, au depus mai mult de o reclamație pentru fiecare cerere de daună RCA.

”Euroins România își reiterează eforturile de a scurta procesul de aprobare și rambursare a daunelor, de eliminare a birocrației, de reducere a timpului de plată a daunelor. Cel mai bun exemplu prin care dovedim interesul real pentru confortul clienților și îmbunătățirea procedurilor interne este aplicația online de deschide de dosare de daună și de solicitare de despăgubiri - disponibilă la https://dauneonline.euroins.ro. În contextul epidemiei Covid-19, aplicația digitală 100% este o alternativă la deplasarea către centrele de daună ale companiei. În plus, în ultimele luni, Euroins România a dublat inclusiv capacitatea centrelor de relații cu clienții.”, se arată într-un comunicat al grupului.










Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





5902 vizualizari

  • +5 (5 voturi)    
    Euroins minte de pute (Joi, 14 ianuarie 2021, 21:32)

    Furnicuta [utilizator]

    Eu am un dosar la care Euroins nu a răspuns în termenul legal. Am sunat de mai multe ori, dar am fost amânat nejustificat. Iar decizia de a nu acoperi dauna nu a venit sub formă scrisă, ci verbal, la telefon. Iar argumentul este de tot râsul. În plu, și asta este o formă agravantă, Euroins a încercat să mă determine să fac o ilegalitate care ar fi justificat ulterior anularea despăgubirii. Deci, în concluzie, această companie este de rea credință și plătește doar când vrea ea. Sau când este nevoită s-o facă.
  • +5 (5 voturi)    
    Concret (Joi, 14 ianuarie 2021, 21:40)

    CezarN [utilizator]

    - Normal ca a scazut numarul reclamatiilor daca a scazut si numarul de accidente, lumea stand mai mult in casa.
    - De ce nu exista acelasi numar de reclamatii raportat la numarul de polite si la ceilalti asiguratori seriosi de pe piata?

    Eu am avut accident si vinovatul mi-a dat RCA-ul sau la una din aceste doua companii. A trebuit sa-mi fac masina pe CASCO pentru ca nu am gasit niciun service serios care sa-mi repare masina.
    La trei luni de la eveniment, cei de la Allianz nu-si recuperasera inca banii de la asiguratorii lui peste.
    • +1 (1 vot)    
      3 luni e putin (Vineri, 15 ianuarie 2021, 9:05)

      bancher [utilizator] i-a raspuns lui CezarN

      poate dura si ani pana se recupereze banii.
      Insa, in general, firmele de asigurari isi compenseaza datoriile intre ele, si doar soldul il deconteaza.
  • +4 (4 voturi)    
    Salutam faptul ca i-ati atins simbolic (Joi, 14 ianuarie 2021, 21:44)

    Brezan [utilizator]

    Pe cand amenda raportata la cifra de afaceri, sumele astea sunt o gluma ce poate prinde la meltenii, majoritari ce-i drept.

    Firmele astea budget, jegoase prin practicile de despagubire, forteaza pagubitul sa accepte 30% din valoare reala de reparatie direct in cont bancar, altfel il taraganeaza prin service cu reconatatari, piese aftermarket babau, evaluari auto facute la misto.

    Sunt patit personal.

    Daca ASF este inutila, puteti si voi sa ii ardeti prin achizitia de asigurare auto de la firmele mari, serioase, cu decontare directa.
    Dai putin in plus, insa in eventualitatea unui eveniment, stai linistit si iti vezi de treaba.

    Oare pe cand si la noi institutii cu oae care sa reprezinte interesul consumatorului, OPC, ANRE, ASF etc.
    Nu trebuie sa reinveteze roata, luati naiba cu copy paste de la altii si gata.
    Dati afara nepotii si incompetentii din conducere ori persoanele santajabile.

    Aici am ajuns exclusiv din cauza promovarii submediocrilor pe nepotism, pe politic, pe bani.
    Aici duce deprofesionalizarea si lipsa integritatii... Simti in buzunare in fiecare zi dragi cetateni!

    E dreptul vostru si obligatia voastra ca dreptul sa vi-se respecte, cereti-va dreptul pana la ultimul leu.

    Neamtul, se uita si la 50 de centi, desi are mii de euro, voi plecati capul ca in comunism, ca aveti mentalitatea ca nimeni nu poate schimba treaba.
    Pe drepte, ne meritam soarta pe care ne-o creeam!
  • +3 (3 voturi)    
    Ăștia chiar își bat joc (Joi, 14 ianuarie 2021, 22:52)

    JoshuaTree [utilizator]

    Normal ca e o scădere de 50% ca doar a fost fix carantina. Ce nemernici


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by