Articol prezentat de SimpleShop

Ce este SimpleShop și cum pot antreprenorii să ajungă mai repede în online?

de     HotNews.ro
Marţi, 16 martie 2021, 20:03 Economie | Companii


Simple Shop
Foto: Simple Shop
SimpleShop democratizează accesul IMMurilor la ecommerce, prin faptul că oferă posibilitatea setării unei instanțe de magazin online în mai puțin de o oră. SimpleShop s-a lansat în luna iunie 2020 și în primele nouă luni de funcționare s-a validat ca un produs folosit de piață, de la businessuri la început de drum, până la businessuri mari.

Experiența primelor nouă luni ne-a arătat că mai degrabă firmele medii reușesc mai ușor să intre în online – deși pare contraintuitiv, în contextul în care aproape nu există bariere la adopție, însă firmele mici aparent au dificultăți la setarea logisticii și fluxurilor necesare lansării vânzării online.

Între clienții SimpleShop se numără: Carmangeria Moldovan din Cluj, o compania cu o cifră de afaceri de aproape 100 milioane lei în 2019 sau magazinul online al FC Universitatea Cluj 1919, alături de un număr semnificativ de afaceri mici.

Cu produsul validat de piață, SimpleShop a iterat tehnic și comercial o serie de noutăți pe produs:

  • Upgrade pe o flexibilitate crescută în afișarea produselor în magazin
  • Funcționalități dedicate pentru produse în ofertă sau la reducere
  • Integrare cu Paypal
  • Customizarea mailurilor automate trimise către clienți

În aceast moment, SimpleShop este cel mai ușor de configurat și accesibil produs care ajută IMMurile să treca în online. De la idee și până la lansarea unui magazin online, un antreprenor are nevoie de maxim o oră și zero cunoștinte tehnice.

Cu SimpleShop, un magazin online se customizeaza rapid, similar cu o adresă de email, iar setarea finală se face prin inserarea unui cod (tip widget) în siteul de prezentare al IMMului.

Sistemul permite plata produselor cu cardul încă din prima zi de funcționare, fără semnarea unei documentații suplimentare cu banca.

Iată și câteva insight-uri interesante și valoroase din relația cu comercianții și din analiza tipologiei tranzacțiilor clienților finali:

  • Peste 70% din clienți preferă plata cu cardul
  • Peste 90% din toate produsele vândute au imagine de prezentare reală
  • Aproximativ 20% din clienți prefera să atingă pragul de valoare pentru a beneficia de livrare gratuită
  • Joia este cea mai aglomerată zi din perspectiva numărului de comenzi, iar duminica e cea mai liniștită
După 9 luni de activitate, SimpleShop se reconfirmă ca fiind cea mai simplă și ușor de configurat opțiune de vânzări online pentru IMM-uri, pregătind constant opțiuni noi pentru acestea, care să le ajute în efortul de a vinde rapid și simplu - online.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





1538 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by