Pentru a concura mai bine cu alte platforme precum TikTok sau YouTube, facebook intenționează să cheltuiască mai mult de un miliard de dolari în programe destinate compensării creatorilor de conținut difuzat pe rețelele sale sociale până la sfârșitul anului 2022, a declarat Mark Zuckerberg miercuri, potrivit AFP.

CEO-ul Facebook, Mark ZuckerbergFoto: Chip Somodevilla / Getty Images / Profimedia

„Vrem să construim cele mai bune platforme, astfel încât milioane de creatori să-și câștige existența”, a spus șeful companiei-mamă a Facebook și Instagram într-un mesaj postat pe contul său.

„Investiția în creatori nu este nimic nou pentru noi, dar sunt încântat să extind această muncă în timp”, a adăugat el într-un mesaj postat pe contul său de Facebook, promițând „în curând mai multe detalii”.

Rețelele sociale oferă artiștilor, influențatorilor și altor personalități un mod de a-și câștiga existența, datorită reclamei difuzate pe conturile lor, dar și organizării de evenimente online cu plată sau remunerației plătite de anumite platforme în funcție de popularitatea lor.

Aceste companii iau o proporție semnificativă din aceste venituri din publicitate.