Coca-Cola a fost desemnată drept cel mai vândut brand alimentar de pe piața irlandeză în clasamentul anual al revistei Checkout pentru al 17-lea an consecutiv, potrivit Irish Times.

Coca ColaFoto: pexels.com

Coca-Cola se poziționează înaintea Tayto, care a urcat un loc față de anul trecut, împingând marca de ciocolată Dairy Milk până pe locul trei. Lucozade s-a menținut constant pe locul patru, iar Avonmore pe locul cinci.

Clasamentul, produse în parteneriat cu NielsenIQ, reflectă valoarea vânzărilor din sectorul de vânzare cu amănuntul pentru 12 luni până la 25 aprilie 2021.

Cel mai mare salt l-a făcut Fitzgerald's Family Bakery, care a urcat 35 de locuri, de la locul 76 în 2020 la locul 41, în timp ce alte mărci care au înregistrat creșteri notabile în clasament au inclus Nestlé Aero (urcare de 28 de locuri până la locul 59) și Ben & Jerry's (salt de 26 de locuri până la locul 49) .

Alături de Fitzgerald’s Family Bakery, de la Co Cork, alte mărci irlandeze care au urcat în clasamentul vânzărilor au inclus băutura cu vitamine VITHIT, Stafford’s Bakeries și crocantul Keogh’s.

Editorul Maev Martin a declarat că lista arată că pandemia Covid-19 continuă să aibă un impact asupra obiceiurilor de cumpărare ale consumatorilor.

„În 2020, am asistat la o tranziție mare către consumul de alimente și băuturi în casă. Acest lucru a continuat până în 2021 și va rămâne prezent până când se va reveni la o economie deschisă.”