Ryanair a interzis vânzarea de bilete clienților care și-au primit banii înapoi fiindcă erau în lockdown / Cum s-a ajuns la decizia „scandaloasă”

de S.J.     HotNews.ro
Miercuri, 13 octombrie 2021, 11:57 Economie | Companii


Avion Ryanair - inainte de decolare
Foto: Hotnews
Ryanar a anunțat marți că a interzis vânzarea de bilete de avion pasagerilor care au cerut companiilor de tranzacții electronice returnarea banilor pentru zborurile pe care le-au ratat din cauza măsurilor de carantină impuse pentru combaterea pandemiei de COVID-19, relatează Insider.

Disputa dintre companie și clienții săi sau, mai bine zis, foștii săi clienți, se învârte în jurul faptului că aceste bilete erau nerambursabile, lucru despre care un purtător de cuvânt al Ryanar citat de The Guardian spune că este „clar subliniat” în termenii și condițiile acceptate în momentul efectuării rezervării.

Potrivit CNN, Ryanar afirmă că aceste persoane au reușit să obțină „procesarea ilegală de stornări din partea” companiilor care au procesat tranzacțiile financiare online. Compania aeriană spune de asemenea că mai puțin de 1.000 de persoane vor fi afectate de această decizie.

Totuși, compania le va permite clienților interziși să își plătească „datoria restantă” pentru a fi scoși de pe lista neagră.

„Decizie scandaloasă” a Ryanair


Decizia luată de Ryanair a fost dezvăluită inițial de site-ul financiar MoneySavingsExpert care a scris că unii pasageri au fost informați de Ryanair că nu mai pot zbura cu compania dacă nu returnează sumele de bani primite înapoi, acestea învârtindu-se între 545 și 857 de dolari.

Pasagerii au relatat pentru acest site că și-au cumpărat recent bilete pentru curse Ryanair fără a întâmpina probleme dar că au fost împiedicați să facă check-in-ul sau să își modifice data cursei.

„Este o decizie scandaloasă din partea Ryanair. Unii oameni ar putea simpatiza cu compania aeriană, dat fiind faptul că a suportat costurile originale ale zborurilor pe care pasagerii au ales să nu le ia. Însă și-a epuizat simpatia prin modul în care a tratat clienții ulterior”, afirmă Guy Enkor, redactor șef adjunct la MoneySavingsExpert.

Ryanair a anunțat anterior că nu va returna banii pasagerilor care și-au luat bilete pentru zboruri care nu au fost anulate din cauza pandemiei însă că le va permite să își schimbe data cursei sau le va oferi vouchere.

Săptămâna trecută, Autoritatea de Monitorizare a Concurenței și Piețelor din Marea Britanie și-a finalizat ancheta privind o posibilă încălcare a legii de către British Airways și Ryanair prin faptul că nu au oferit banii înapoi clienților care nu au putut zbura din cauza restricțiilor anti-Covid.

Autoritatea a concluzionat că legislația privind rambursarea biletelor de avion este neclară în asemenea situații și a cerut modificarea sa.

Citește și:






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





6765 vizualizari

  • +2 (2 voturi)    
    Decizia este scandaloasa (Vineri, 15 octombrie 2021, 14:29)

    Mihai9000 [utilizator]

    De ce sunt puse ghilimele?
  • +2 (2 voturi)    
    Ryanair? (Vineri, 15 octombrie 2021, 18:09)

    Daniel007 [utilizator]

    astia-s aia care fac escale neprogramate, de pleci din Grecia si ajungi la... Moscova? Dracu' mai zboara cu ei!


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by