Comercianții online au un nou subiect de dezbatere, dar și un plan de atac pentru anul 2022. Este vorba de cel mai nou studiu lansat pe piață: Click-to-door, un concept revoluționar pe baza căruia s-a realizat un raport amănunțit dedicat pieței de e-commerce.

Click-To-Door - raport de analiză a pieței e-commerceFoto: YouTube

Lansarea raportului Click-to-door adresează o nevoie semnificativă în e-commerce, și anume analizarea întregului proces de cumpărare, începând de la prima interacțiune online cu comunicarea promoțională a retailerilor, continuând cu accesarea site-ului, vizualizarea informațiilor despre produse, selecția în shopping cart a opțiunilor de achiziție și livrare, până la livrarea coletului la ușa clientului și interacțiunile de după. Raportul Click-to-door vine în ajutorul business-urilor de e-commerce de orice mărime și din orice verticală, oferind date cheie pentru optimizarea procesului de cumpărare online.

Raportul a fost lansat prin intermediul unui webinar de către fondatorii companiilor Postis - Mircea Stan și InsightOut Analytics - Vlad Marincaș, alături de Cătălin Cîrnaru - Supply Chain Manager la Flanco România, Adrian Păun - Online Marketing Manager la Cărturești și Laura Sardescu - co-fondator NeaKaisa.ro, întreaga discuție fiind moderată de Andrei Radu, fondator și CEO GPeC.

Inovații precum raportul Click-to-door sunt exemple de soluții cu impact care privesc spre viitor, cu scopul de a sprijini dezvoltarea magazinelor online. Raportul este disponibil descărcării online pe www.click2door.io.

Urmărește webinarul mai jos

Citește materialul integral aici.

Articol susținut de Postis și InsightOut Analytics