Ikea spune că va crește în medie cu 9% prețul produselor la nivel mondial

de Vlad Barza     HotNews.ro
Vineri, 31 decembrie 2021, 16:04 Economie | Companii


Magazin Ikea
Foto: Viorel Dudau, Dreamstime.com
​Grupul suedez Ikea spune că în 2022 va crește în medie cu 9% prețul produselor sale la nivel mondial, din cauza creșteri costurilor de transport și a celor cu materiile prime. Ikea a avut în anul fiscal trecut vânzări de 42 miliarde euro în lume, în creștere cu 6%. Ikea are două magazine la București și a început recent construcția magazinului din Timișoara.

Anunțul a fost făcut de Ingka Holding BV, principalul proprietar și operator al magazinelor Ikea, care spune că în medie creșterea va fi de 9%, dar va exista o variație în funcție de gama de produse și de regiune. Ingka operează în franciză 378 de magazine Ikea, în 30 de țări.

Costurile cu transportul au crescut mult și din cauza crizei globale din domeniu, dar s-au scumpit și materiile prime, iar costurile companiei au crescut mult și s-a ajuns în situația în care o parte dintre aceste creșteri trebuie transferate către consumatori, spune compania.

Ikea spunea acum câteva luni că o parte dintre produse nu sunt în stoc din cauza problemelor mondiale de pe lanțurile de aprovizionare. Spre exemplu, în Regatul Unit la un anumit moment nu erau disponibile peste 1.000 de produse dintre cele 10.000 care se găsesc în medie la un magazin.

Compania a spus că cele mai mari creșteri ale costurilor au afectat America de Nord și Europa și sunt legate de prețurile de transport și de achiziție.

Sursa: Wall Street Journal








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





2286 vizualizari

  • +4 (10 voturi)    
    IKEA nu mai este (Vineri, 31 decembrie 2021, 16:21)

    Timonierul [utilizator]

    demult un lider de calitate, odată cu producerea in China comunista !
    Adio IKEA !
    • +2 (6 voturi)    
      Ikea (Vineri, 31 decembrie 2021, 18:44)

      kat_bg [utilizator] i-a raspuns lui Timonierul

      Ikea cumpara din multe tari, inclusiv Romania. In Europa, principalele tari de achizitie sunt Polonia , Suedia, tarile baltice , Romania
    • +1 (1 vot)    
      ? (Miercuri, 5 ianuarie 2022, 11:29)

      e.o. [utilizator] i-a raspuns lui Timonierul

      A fost vreodată?

      Este analogul brandurilor fast fashion în industria mobilei.
  • -2 (2 voturi)    
    Vești de Anul Nou. (Sâmbătă, 1 ianuarie 2022, 9:52)

    asavreau [utilizator]

    Nesimțite
  • +1 (3 voturi)    
    Managerii (Sâmbătă, 1 ianuarie 2022, 16:43)

    BARBADOS [utilizator]

    sau patronii de la IKEA şi-au luat-o-n cap; multe mărfuri sunt de moft şi fiţe pentru un sezon, două - piaţă de consum de azi pe mâine. Multe produse sunt butaforie, decor pentru moftangii care câştigă banii uşor, poate şi pentru shopmaniaci care cumpără şi aruncă de cum ies din magazin. Prea scump pentru valoarea de utilitate iar creativitatea cuprinsă în produs e minimă.
    Să-şi scumpească produsele cât vor, eu voi trece să văd exponatele ca la muzeu, câtă vreme nu-mi cer să plătesc bilet de intrare.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by