​​ING Bank România și Ambasada Sustenabilității au lansat sezonul al doilea al programului „Afaceri pentru Viitor”, care cuprinde zece emisiuni cu lideri importanți din mediul de afaceri românesc, pe teme actuale de sustenabilitate. Antreprenorii invitați vor explica ce înseamnă un business sustenabil și ce pași concreți trebuie să facă mediul local de afaceri în tranziția către o economie durabilă și prosperă.

Serge Offers, Head of Business Banking, ING Bank RomâniaFoto: ING Bank

Emisiunile pot fi urmărite online pe canalul de YouTube al Ambasadei Sustenabilității în România și pe pagina ing.ro. Noi episoade vor fi publicate în fiecare duminică, de la ora 11:00, din 10 aprilie până pe 19 iunie. Emisiunile sunt moderate de Dragoș Tuță, fondatorul Ambasadei Sustenabilității în România, iar invitații sunt clienți din divizia de Business Banking a ING Bank România, din diferite sectoare ale economiei.

„Ne bucurăm să putem contribui la acest demers al partenerului nostru, prin prezentarea unor modele de bună practică din comunitatea antreprenorilor ING, activi în diferite sectoare economice. În ultimii ani, în divizia Business Banking, am derulat programe dedicate zonei de educație și sănătate financiară a clienților noștri. În perioada următoare, vom mai face un pas înainte pentru a veni în sprijinul acestora prin dezvoltarea de produse verzi, pentru a reduce amprenta de carbon și a facilita tranziția clienților către o economie circulară. Este necesar să intensificăm eforturile noastre pentru a crea o economie circulară, iar împărtășirea celor mai eficiente metode este esențială pentru a face progrese în această direcție”, a punctat Serge Offers, Head of Business Banking, ING Bank România.

Rezultatele unui studiu derulat de ING anul trecut a arătat dorința antreprenorilor de a trece la practici sustenabile, dar și nevoia de a afla mai multe informații despre ce înseamnă sustenabilitatea în business. Totodată, aceștia sunt îngrijorați de costurile pe care le-ar putea aduce integrarea sustenabilității în afacerea lor. În consecință, ei așteptă de la companiile mari, implicit și de la bănci, inițiative de informare, educare și consiliere în această nouă direcție.

Prin emisiunile din sezonul 2 „Afaceri pentru viitor”, Ambasada Sustenabilității în Romania și ING Bank România își propun să ofere sfaturi relevante și o perspectivă autentică antreprenorilor care vor își construiască un business sustenabil.

„Misiunea noastră, la Ambasada Sustenabilității este aceea de a încuraja și ajuta antreprenorii să adopte modelul economic în care companiile, prin parteneriate, pot rezolva probleme sociale și de mediu fără a sacrifica eficiența economică. Prin demersul nostru, emisiunea „Afaceri pentru Viitor”, vrem să aflăm cât de pregătit este mediul de afaceri din România să facă tranziția către o economie mai echitabilă și un business mai sustenabil, dar și să le oferim exemple de urmat celor care acum pornesc pe drumul sustenabilității. Sustenabilitatea este o mare oportunitate de business și, de fapt, doar afacerile care investesc în sustenabilitate pot fi profitabile și pot avea un viitor pe termen lung”, a spus Dragoș Tuță, fondator al Ambasadei Sustenabilității în România.

Articol susținut de ING Bank