Glovo vrea să mărească în 2023 lista orașelor în care va fi prezent, spune Iustinian Belghir, General Manager Glovo România și Moldova, care a explicat, la Digital Lead, cum arată industria de livrări în 2022, pe piața locală.

Digital Lead #7: I Iustinian Belghir, General Manager GlovoFoto: Hotnews

Principalele idei din interviul Digital Lead

  • se văd schimbări atât în comportamentul utlizatorilor (care folosesc aceste servicii din ce în ce mai mult), dar și în rândul companiilor care acum își fac planuri pe termen mediu și lung în ceea ce privește livrarea prin servicii precum cel oferit de Glovo;

  • la momentul ridicării restricțiilor s-a remarcat o ușoară stagnare, ulterior, industria a început să crească;

  • dlienții își doresc servicii de calitate (cu accent pe respectarea promisiunii de livrare) și accesibilitatea produselor;

  • categoria Food este în continuare cea mai mare parte din business, urmată de categoriile Groceries și Retail;

  • comenzi mai atipice: “rochiță siclam cu umerii căzuți” sau “mâncare vie (greieri) pentru o șopârlă”.

Vezi pe StartupCafe.ro interviul video Digital Lead #7

Digital Lead își propune să dezbată principalele tendințe din mediul digital, alături de profesioniști în digital din companii de top și antreprenori care își dezvoltă business-ul cu ajutorul instrumentelor online.