
Mădălina Stănescu și Aurel Bobu, fondator Marelbo, la Digital LeadFoto: HotNews.ro (Adi Iacob)
- Principalele idei din Digital Lead:
- Până la pandemie a fost mai ușor să faci business, din perspectiva Marelbo. Business-ul a fost ajutat semnificativ de faptul că deja avea magazinul online lansat de câțiva ani, care a compensat vânzările în perioada în care magazinele fizice au fost închise și, ulterior, accesul limitat de restricțiile impuse.
- În urmă cu 38 de ani, Aurel Bobu a făcut ucenicia în confecționarea pantofilor de la un prieten al tatălui său, iar pentru a-și putea achiziționa materialele de lucru s-a împrumutat cu 1,800 de lei de la maistrul său. Prima pereche de pantofi realizată pentru mama sa a atras clienți din localitatea Vicovul de Sus, din nordul țării, în Bucovina. Câțiva ani mai târziu, 200 de asociații familiale își câștigau existența din realizarea pantofilor în zona de unde provine proprietarul companiei.
- În anul 2000, Marelbo producea aproximativ 2,000 de perechi pe zi, pe care îi vindea prin distribuitori. Observând că pantofii ajung cu un preț dublu la clientul final, proprietarul afacerii a decis să deschidă primul magazin.
- “Cine nu are concurență, nu reușește să se dezvolte”, spune proprietarul companiei, într-un segment extrem de competitiv precum cel al încălțămintei.
- Fabrica Marelbo din Bucovina este vizitată de 800 de oameni/zi.
- Compania pregătește în viitor extinderea internațională în Germania și Franța.