Flamingo International, unul dintre principalii jucatori de pe piata de retail electronic, electrocasnic si IT&C din Romania va investi in acest an peste 16 milioane de euro pentru a-si extinde reteaua de magazine Flanco World pana la 30 de magazine, a anuntat luni compania. Pana in 2010, Flamingo International estimeaza ca magazinele Flanco World vor contribui cu peste 70% la suprafata totala de vanzare operata de companie.

Reteaua de magazine de suprafata mare operata de retailer sub conceptul Flanco World (1.000 mp – 3.000 mp) cuprinde in prezent 18 magazine, anul trecut fiind deschise 10 noi unitati.

„In 2008, vom continua procesul de dezvoltare extensiva a conceptului Flanco World. Evolutia inregistrata anul trecut de magazinele Flanco World a demonstrat ca Flamingo International a optat pentru un concept de retail castigator. De aceea, ne propunem sa investim si in urmatorii ani in cresterea acestei resele, prin prezensa in cele mai importante parcuri de retail, avand deja ca exemplu proiectul Flanco World cu o suprafata de 3.000 m² din Colosseum Retail Park, planificat pentru 2009”, a declarat Jiri Rizek, director general Flamingo International.

Oficialii Flamingo spun ca in 2007, suprafata magazinelor Flanco World reprezenta 50% din suprafata totala de vanzare de aproximativ 54.000 mp a retailer-ului Flamingo International. Pentru acest an, Flamingo International intentioneaza sa ajunga la o suprafata totala de vanzare de 70.000 mp si de 90.000 mp pana la finalul lui 2010.

Grupul Flamingo International activeaza pe piata din Romania din anul 1994, avand ca principal obiect de activitate comertul de produse IT&C, electronice si electrocasnice. Strategia grupului consta in consolidarea pozitiei detinute pe piata locala, prin extinderea retelei de magazine Flanco World in toate regiunile tarii si prin continua imbunatatire a performatelor magazinelor traditionale Flanco si Flamingo Computers.