Compania Tymbark Maspex Romania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 190 milioane lei, in crestere cu 29% fata de rezultatele obtinute in 2006, 54% din totalul afacerilor fiind generate pe segmentul sucurilor, a anuntat marti producatorul. Pentru acest an, compania estimeaza o crestere cu aproape 20% a cifrei de afaceri.

Potrivit infomatiilor companiei, un procent de 14,7% din cifra de afaceri realizata anul trecut provine din activitatea de export. Pana in prezent, grupul Maspex a realizat investitii cumulate in valoare de aproximativ 32 milioane de euro pentru fabrica de la Valenii de Munte. Aceasta este singura unitate a grupului in care sunt produse atat sucuri, cat si produse instant.

Pentru acest an, Tymbark Maspex Romania vrea sa depaseasca cu 20% realizarile din anul anterior.

„Anul 2008 este un an de maturitate pentru compania noastra, deoarece sarbatorim 10 ani de productie Tymbark Maspex in Romania. Pentru acest an, dorim sa ne consolidam pozitia actuala pe piata romaneasca. in plus, avem in vedere marirea capacitatii de productie a fabricii de la Valenii de Munte si dezvoltarea portofoliului de produse” a declarat domnul Krszystof Grabowski, presedintele Tymbark Maspex Romania.

Tymbark Maspex este prezenta in Romania din anul 1996, atunci fiind cunoscuta sub denumirea de La Festa International, operatiunea de rebranding avand loc in anul 2006. Compania are un numar aproximativ de 600 de angajati si detine o fabrica la Valenii de Munte. In prezent, Tymbark Maspex fabrica aici toate produsele sub brand-urile: Tymbark, Tedi, Carotella, Ciao si Figo precum si produsele instant din gama La Festa (Cappuccino La Festa, Ciocolata Calda La Festa, La Festa 3in1).

Compania mama, Maspex Wadowice, are o istorie de peste 17 ani, fiind originara din Polonia si avand filiale dezvoltate in 8 tari (incluzand Polonia).