





Coca-Cola Romania ofera consumatorilor bilete la Campionatul European de Fotbal
Pe langa cele 200 de bilete vor mai fi oferite 200 de televizoare LCD, 50.000 de mingi si sticle de Coca-Cola.
Consumatorii trebuie sa trimita codul gasit sub capacele sau etichetele promotionale prin SMS sau prin site-ul companiei. Codurile castigatoare ale biletelor la Euro 2008 vor fi desemnate prin tragere la sorti, iar numele castigatorilor si premiile campaniei vor fi publicate pe site-ul companiei.
Marcile participante la promotie sunt Coca-Cola si Coca-Cola Zero.

Paradoxul pandemiei: internările s-au prăbușit în 2020, dar numărul infecțiilor nosocomiale a crescut față de 2019 - date oficiale la nouă luni
De ce căutăm urme de viață pe Marte și ce ar însemna pentru omenire dacă le-am găsi
Găurile negre supermasive, formate din materie întunecată? / Internauții au decodat mesajul secret al roverului Perseverance / GTA ar putea fi interzis în SUA /
S-au apucat mai mulți români de yoga în pandemie? „De acasă se muncește mai mult decât de la birou. Faptul că urmează ora de yoga, mă forțează să-mi închid laptopul”
INTERVIU Un an de la primul caz de COVID-19 în România / De ce a scăzut drastic numărul îmbolnăvirilor în ultimele 2-3 luni și ce ne așteaptă: Al treilea val nu va fi de intensitatea celui de-al doilea / Testele rapide ar trebui distribuite gratuit medicilor de familie, am ști clar numărul real de cazuri