Functionarea aeroportului Baneasa devine problematica din cauza locuintelor din zona

de D.G.     HotNews.ro
Sâmbătă, 17 mai 2008, 18:53 Economie | Companii


Aeroportul Baneasa nu va mai putea functiona foarte multa vreme din cauza ca este înconjurat de zone locuite, a declarat sambata premierul Tariceanu, relateaza NewsIn.

"Baneasa, dupa parerea mea, pe termen lung, va avea o mare problema, pentru ca tot aeroportul este inconjurat de zone locuite si din motive de protectie a mediului nu va mai putea functiona foarte multa vreme". Declaratia primului-ministru a fost facuta in timpul vizitei la santierul Aeroportului International Brasov.

De altfel si directorul aeroportului, Stefan Mladin, declara in ujrma cu trei luni  ca Baneasa va deveni un aeroport de oras in aproximativ 7-8 ani, destinat in special curselor de business si avioanelor de capacitate mica.

Potrivit directorului general, Aeroportul Baneasa se va axa si pe transport de marfa cu aeronave mici si curierat, datorita retelei mari de centre comerciale de care este inconjurat.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.





3619 vizualizari

  • +4 (6 voturi)    
    Ce nenorociti... (Sâmbătă, 17 mai 2008, 19:07)

    Justy [anonim]

    Oare Aeroportul Baneasa a fost construit ulterior cladirilor din "zonele locuite"? Daca prin absurd asta ar fi fost realitatea, oare cum a obtinut avizul de mediu? Insa stim cu totii care este reaitatea: toate locuintele din jurul aeroportului au aparut ca ciupercile dupa ploaie... Asadar, intrebarea este... de fapt, intrebarile sunt: cum au obtinut aceste locuinte avizul de mediu? Nu se stia ca vor fi construite in vecinatatea unui aeroport? Aeroportul Baneasa nu este oare o constructie cu regim special, de interes public? Intrebari stupide, cata vreme stim cu totii care este realitatea... Orice cultura neingrijita este sufocata de balarii. Daca se intampla asta, e vina gospodarului, a guvernantului... Nenorocitii tot nenorociti raman, pana se alege praful de ei.
    • +1 (3 voturi)    
      corectie (Sâmbătă, 17 mai 2008, 19:15)

      Marian [anonim] i-a raspuns lui Justy

      ... pana se alege praful de noi toti nu de ei.
      • +1 (3 voturi)    
        Multumesc (Sâmbătă, 17 mai 2008, 23:45)

        Justy [anonim] i-a raspuns lui Marian

        Corect!
  • +1 (5 voturi)    
    Aeroport Băneasa (Sâmbătă, 17 mai 2008, 19:33)

    Wasile [utilizator]

    Este Ok ca oraşul să se dezvolte şi să înghită locaţii care anterior erau considerate "prea depărtate" şi potrivite doar pentru aeroport. Terenul este scump în Băneasa, şi oamenii vor să îl cumpere, deci cred că pierderea unui aeroport nu este chiar atât de gravă... cu câteva condiţii:
    - Otopeni să fie actualizat încât să facă faţă traficului curent de pe Băneasa
    - un alt aeroport să fie deschis în sudul Bucureştiului, pentru a egaliza încărcarea pe drumuri şi dezvoltarea zonală
    - terenurile din Băneasa să fie vândute de proprietarul actual (statul român) la valoarea lor reală, nu pe "schimburi" sau prin subterfugii de genul "extravilan la 10% din preţ"...
    - infrastructura să fie dezvoltată în Băneasa pentru a acomoda proiectele rezidenţiale şi comerciale din zonă. Acum, cât încă se mai poate săpa. Cine ar vrea un cartier de vile în care să băltească canalizările sau străzi de pe care nu poţi ieşi din cauza aglomeraţiei?

    Cei ce muncesc pe salarii româneşti este normal să urle că "ce faceţi cu aeroportul, hoţilor", deoarece nu-şi permit să locuiască acolo, iar mentalitatea noastră este "să moară capra vecinului". Şi eu visez să plec din Berceni dintr-un apartament cu două camere într-o vilă în Băneasa. Iar asta nu se va putea face dacă treaba nu este gândită şi planificată corect.
    • 0 (4 voturi)    
      mafalda de berceni (Sâmbătă, 17 mai 2008, 22:56)

      x-lescu [anonim] i-a raspuns lui Wasile

      Ce le mai stii si le planifici tu pe toate...ca s-a construit in Baneasa netinandu-se cont de nimic, iar de cei carora le va fi afectat locul de munca, asa cu salariul romanesc care este, bine ca este, nu le pasa nimanui nici macar tie...ce sa mai zicem? Probabil vrei si tu ca si altii sa fim toti o tara de vanzatori, nu de producatori in industrie...cat despre Triceanu...mie nu mi se pare un prim-ministru caruia sa-i pese de tara...
      • +1 (1 vot)    
        Producţie vs. servicii (Duminică, 18 mai 2008, 1:08)

        Wasile [utilizator] i-a raspuns lui x-lescu

        Mdea, aşa este. Industria extraordinară din Băneasa va avea de suferit. Ce se fabrică în Băneasa, stimabile?
        Parcă întreaga lume tinde către servicii, şi este chiar o măsură a economiilor viabile faptul că serviciile contribuie cu mai bine de 50% la PIB.
        Ce vrei, fabrici şi uzine în jurul Bucureştiului? Nu este destul aer poluat pe aici? Să se facă case, dom'ne, să se facă parcuri şi grădini. Ce producători în industrie vrei? Danubiana? IMGB? 23 August? Vrei să ai şi în capitală coşuri şi furnale, ca semn al marii şi industrializatei Românii?

        Hai să ne întoarcem la "Noi nu ne vindem ţara" - sloganul sub care muream de foame până prin '95 şi din pricina căruia nu am avansat nicidecum, delectându-ne într-o continuă reformă.

        Sunt de acord cu orice proiect de pe urma căruia rezultă bunăstare, chiar dacă nu pentru mine direct, pentru alţi români. Nu ceream decât să se facă cu cap, cu atenţie, fără să se piardă banul public, iar cei ce-şi permit o locuinţă / sediu în acea zonă să fie impozitaţi pe măsură. De ce să nu profităm toţi (prin impozitele colectate la buget şi vânzarea terenurilor) de foamea imobiliară din acea zonă? Dacă cu banii scoşi din teren putem construi un alt aeroport, modern şi mare, de ce ţinem morţiş să moară capra vecinului? Sau să susţinem "industria din Băneasa", într-o altă exprimare pentru arhiprezenta capră...
        • 0 (0 voturi)    
          destul cu betoanele, avem nevoie de spatii verzi (Duminică, 18 mai 2008, 18:47)

          calatorul [anonim] i-a raspuns lui Wasile

          s-au defrisat paduri in Baneasa, in locul aeroportului sa se planteze o padure, nu kichurile de case, numai beton, fara curte si verdeata ( mergeti sa vedeti niste rezidente, penibile in zona)
          Dar inainte de desfiintarea aeroportului, trebuie construit altul care sa aiba metrou, ca legatura cu Gara de Nord si cu centrul orasului si facuta si legatura cu metroul cu aeroportul Otopeni. Baietii inteligenti de la Fly Taxi nu pot avea exclusivitate, pe viata.
    • +1 (1 vot)    
      nici picat cu ceara nu as sta acolo (Duminică, 18 mai 2008, 1:50)

      serban [anonim] i-a raspuns lui Wasile

      eu nu as locui in baneasa nici picat cu ceara! ce-am innebunit sa ma duc intr-un cartier supraaglomerat, plin de praf, departe de centru? fara strazi suficente, fara parcari, fara scoli, fara utilitati...? Ca sa ce? Sa fiu aproape de gradina zoologica? :))
    • 0 (0 voturi)    
      Voiculescu (Luni, 19 mai 2008, 11:28)

      dana [anonim] i-a raspuns lui Wasile

      Voiculescu tinteste terenul aeroportului Baneasa inca din 2004. Atunci Voiculescu a conditionat intrarea la guvernare (si) prin rezolvarea acestei "achizitii". Dupa intrarea la guvernare presa a dezvaluit suma sub care s-ar fi facut tranzactia: 9 milioane de Euro si totul a cazut de teama unui scandal de proportii.

      Acum probabil Geoana/Iliescu i-au promis din nou lui Voiculescu acest teren, au facut alinata dintre PSD si PC, iar partidul marioneta a lui Tariceanu netezeste drumul.

      Unde esti tu Tepes Doamne ! ...
  • +5 (5 voturi)    
    tupeu romanesc (Sâmbătă, 17 mai 2008, 19:35)

    alex [anonim]

    Intai construim vile, dupa aia cerem sa se mute aeroportul.

    Nu sunt destule locuri frumoase de construit vile langa Bucuresti? De ce trebuia tocmai langa aeroport ?!
  • +6 (6 voturi)    
    aeroportul (Sâmbătă, 17 mai 2008, 19:43)

    ilegal [anonim]

    Aeroportul e acolo decind haul, in jur nu era mai nimic, s-au ridicat ilegal vile gramada acolo, in scurt timp o sa devina ilegal si faptul ca este aeroport acolo, la fel o sa pateasca si otopeniul, o sa dispara, o sa mergem 60 km pana la un aeroport, probabil la varna.Foamea dupa teren scump e ireala, si te minuneaza pana unde se poate ajunge la ilegalitati. Numai in romania e posibil asa ceva.
  • +5 (5 voturi)    
    campania electorala (Sâmbătă, 17 mai 2008, 19:57)

    Gogu [anonim]

    a dat si el un semnal sacalilor care asteapta de mult si care vor trebui sa se "simta" la pusculitza lui de campanie si mai ales personala
  • +3 (5 voturi)    
    nu stiau unde isi fac vile?! (Sâmbătă, 17 mai 2008, 20:37)

    anonymus [anonim]

    presiunea asupra desfiintarii aeroportului este din partea unor sperculanti imobiliari si a unor proprietari de vile care vor sa vanda la pret si nu au cui -aeroportul trebuie sa ramana pentru avioane usoare si elicoptere sau ,in cel mai rau caz, sa fie transformat intrun parc de care ducem lipsa ! daca o fi sa fie mutat "politic"de PNListi vreodata -bineinteles ca toti stiau unde se muta ,dar ei sunt convinsi ca "aranjeaza " ei cumva -iar acum Tariceanu, innebunit dupa voturi pentru un PNL sub 10 % in sondaje promite si Luna de pe cer -dar Luna va ramane tot acolo si o vor latra cainii fraierilor care mai cred in PNListi !
  • +4 (4 voturi)    
    "preaviz" (Sâmbătă, 17 mai 2008, 20:40)

    Andrei [anonim]

    Ceea ce a spus Tari acum este un fel de preaviz voalat al unui plan relativ secret de inchidere a aeroportului, peste 4-5 ani, cu complicitatea dezvoltatorului de la Baneasa care a cerut printre altele si inchiderea acestui aeroport. si pe care a obtinut-o (la nivel secret).
  • +4 (6 voturi)    
    inca un tun? (Sâmbătă, 17 mai 2008, 20:40)

    mozzy [anonim]

    cel mai probabil omu se pregateste sa mai dea un tun, ca doar e final de mandat si nu mai pupa el asa ceva. si pe stil romanesc, pregateste terenu: daca se mai construiesc cateva vile in zona, mai bine daramam aeroportu.
  • -1 (1 vot)    
    aeroport (Sâmbătă, 17 mai 2008, 23:16)

    Frequent Flyer [anonim]

    Faceti o escala in San Diego si vedeti ca nu despre asta e vorba.
  • 0 (2 voturi)    
    Interesu poarta fesu ... (Duminică, 18 mai 2008, 0:45)

    Airborn [anonim]

    Romania e o tara de imbecili , de speculanti imobibialiri ... si de oameni cinstiti si fraieri. Imbecilii ii vedem zi de zi pe soselele patriei (mai ales in Buc), spaeculantii ii vedem din ce in ce mai des la TV (cica sunt patroni de echipe de fotbal, bussinessmani etc) ... iar oamenii cinstiti sunt fraieri ... pentru ca sunt cinstiti si pentru ca mai sunt in Romania unde sincer nu au nici o sansa.
    Cat despre aeroport ... sta in calea singurelor afaceri viabile din Romania: specula de terenuri + constructiile. Tineti minte cand si-a trantit unul o casa pe terenul sau ce-i drept ... unde mai inainte erau balizele aeroportului si cu autorizatie ilegala de la Primaria Voluntari? ;)
    In toate tarile civilizate, ca sa ridici o constructie, ai nevoie de autorizatie. Autorizatia nu se da insa pe o raza de X km in jurul aeroportului ... unde nu se admite nici macar cultivarea porumbului...
    In Romania? Totul e de vanzare ... si nu pe corecte ... ci la mica intelegere , spaga sa iasa ...
    In rest, bine ca avem ciobani, branza e buna ...
  • +1 (5 voturi)    
    pai... sa le darame! >: (Duminică, 18 mai 2008, 1:07)

    Codruta [anonim]

    Pai... sa darame locuintele!
    Nu aveau cum sa fie construite "legal" in zona de protectie a aeroportului >:
    Sa darame locuintele alea si sa le dea amenzi grasane de tot celor care le-au construit!

    Daca muta aeroportul ca sa-i lase pe ilegalii aia acolo - asta nu intra la "favorizarea infractorului"???
  • -2 (6 voturi)    
    IMOBILARUL VA CASTIGA (Duminică, 18 mai 2008, 2:43)

    MARIA (IMOBILIARE) [anonim]

    Lucrez in domeniul imobiliarului de 10 ani. Va spun ca daca aeroportul Baneasa se va inchide, va fi bine pentru toata lumea.E neboie denoi locuinte.
    • +3 (5 voturi)    
      Imobiliarele sa triasaca...ceilalti sa moara (Duminică, 18 mai 2008, 10:59)

      Agentu lu peste [anonim] i-a raspuns lui MARIA (IMOBILIARE)

      Din ce am vazut, majoritatea ratatilor lucreaza in imobiliare. Unii , din noroc chior si din cauza legislatiei haotice chiar au facut bani. Majoritatea insa sint muritori de foame si umbla dintr-o agentie in alta.
      Maria , de ce au ajuns preturile din Baneasa asa de scumpe? Nu in special datorita aeroporturilor care au asigurat o zona buna pentru hoteluri si de birouri pt multinationale?
      Tariceanu ne anunta de fapt ,ca mafia a cistigat razboiul ( cum alfel se putea...) urmeaza gradina zoologica care nu mai are mult si parcurile care nu isi justifica terenurile de milioane...
      • -2 (4 voturi)    
        relativ (Duminică, 18 mai 2008, 13:37)

        a [anonim] i-a raspuns lui Agentu lu peste

        Din perioada comunista si probabil, cum spunea cineva, dintr-o inclinatie naturala spre "capra vecinului", observ ca romanii au tendinta de a eticheta ca "bisnitzari", "speculanti" si "mafioti" pe oricine face bani altfel decat din productie.
        Dupa parerea mea, "specula" nu e ceva de condamnat. "Cumpara ieftin, vinde scump" nu e nimic ilegal si toate marile tari capitaliste s-au dezvoltat prin asta... Deci nu e nimic rau in principiu cu ce fac cei din imobiliare, e riscul lor pana la urma daca cade piata. Bineinteles, trebuie avut grija sa nu dea spagi sau sa faca ca Becali cu Armata, dar nu sunt de acord cu tendinta una de a-i condamna pe afaceristi din principiu, e un reflex comunist.
        Pe de alta parte, daca e mai rentabil la un moment dat sa se inchida Baneasa (oricum Otopeni e principalul aeroport) si din banii rezultati pe teren sa se faca alt aeroport in alta parte nu vad care e problema.
    • +2 (4 voturi)    
      mda (Duminică, 18 mai 2008, 11:10)

      nike [anonim] i-a raspuns lui MARIA (IMOBILIARE)

      Nu va fi bine deloc. "Dragii" investitori imobiliari sa investeasca in alta parte. Sunt satul de blocuri si birouri de firme construite oriunde a mai ramas ceva locuri libere in orase. Nu mai avem locuri de parcare, parcuri, utilitati, spatiu pentru ca s-au dat autorizatii de constructii in oras. Orasele trebuie sa se extinda spre exterior si nu aglomerate la refuz. Dar normal, cum toti investitorii vor profit maxim de ce sa investeasca ei in infrastructura la marginea orasului cand o au gata facuta in oras?
  • +2 (4 voturi)    
    Relaxare si natura (Duminică, 18 mai 2008, 12:06)

    Virgil [anonim]

    Io sunt pentru desfiintarea Aeroporturilor Baneasa si Otopeni si construirea de cladiri cu minim 20 de etaje. Romanii din "provincie" trebuie sa se mute in Bucuresti, pentru ca acolo se fac bani. In restm eu stau la mine in oras, ma bucur cand unul se muta in Bucale, ma bucur ca am spatiu public mai mult, si astept cutremurul.
  • 0 (2 voturi)    
    aeroportul Baneasa (Duminică, 18 mai 2008, 18:30)

    didi [anonim]

    Probabil ,aeroportul Baneasa va pati ceeace a profetit omul de afaceri Tariceanu.In felul acesta niste rasinoase fara voce-vor avea linistea pe care o solicita de anul trecut de pe vremea asta.In Mexico City aeroportul international este la cateva statii -4-5 - de centrul istoric.Si merge treaba.E drept ca acolo nu locuieste nici o rasinoasa originara di Romania cu pretentie de mare vedeta ,sau artista,sau gurista.
  • +1 (1 vot)    
    protectia mediului (Duminică, 18 mai 2008, 22:17)

    io [anonim]

    "din motive de protectie a mediului " vreau sa nu mai circule camioane si tur-uri pe strada mea .. e zona de locuinte ..
    de asemenea vreau ca traficul sa fie deviat si pe alte strazi daca se poate .. toti platim aceleasi taxe si impozite .. eu de ce sa fiu intoxicat mai mult decat altii de la gazele de esapament ?
  • +1 (1 vot)    
    verde (Luni, 19 mai 2008, 9:25)

    da [anonim]

    Sa se desfiinteze aeroportul
    dar in locul lui sa creeze un spatiu verde...
    te sufoci in jegul asta de oras...
    Sa mai vezi si altceva decat beton si praf
    Aia de la Viena cred ca au 5-6 creiere in plus de au reusit sa faca orasul ala sa arate asa...
  • 0 (0 voturi)    
    Athena (Luni, 19 mai 2008, 10:53)

    elaxxx [utilizator]

    Aeroportul a fost mutat la 40 km de oras intre dealuri nelocuite intre sate si cu acces la autostrada si metrou. si pe o raza de 5-10 km nu se construieste deloc inafara de ce tine de aeroport si autostrada...in rest sunt doar maslini pe dealuri. ....
    Autostrada este continuata de o centura a orasului care la randul ei are peste 40 de km.
    mutati aeroportul undeva dupa km 25 pe autostrada soarelui si evident faceti centura .... si totul se rezolva.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by