Adidas, cel de-al doilea producator de articole sportive din lume, a realizat in cel de-al doilea trimestru al acestui an un profit net de 116 milioane de euro, in crestere cu 11,7% fata de perioada similara a anului trecut, avans sustinut de vanzarilor puternice din Asia si America Latina, transmite Reuters. Rezultatele anuntate de grupul german s-au situat peste estimarile analistilor, ce se asteptau la un profit de 112 milioane de euro.

Vanzarile companiei au crescut in perioada mentionata cu 5%, ajungand la 2,52 miliarde de euro. Adidas se asteapta la un avans al vanzarilor de cel mult 10% in acest an, iar profitul net sa creasca cu cel putin 15%.

Totodata, reprezentantii producatorului de articole sportive au majorat usor perspectivele pentru acest an in ceea ce priveste marja bruta si cea operationala, avand in vedere ca se asteapta ca vanzarile marcii Adidas sa creasca.

Numarul de comenzi pentru marca Adidas, un indicator cheie pentru viitoarele vanzari, a crescut cu 8% in al doilea trimestru, in timp ce comenzile pentru marca Reebok au scazut cu 13%.

Actiunile Adidas au urcat cu 2,3% in predeschiderea sedintei de tranzactionare a Bursei din Frankfurt.