





Consiliul Concurentei a autorizat preluarea a trei firme de pe piata publicitatii outdoor de catre Affichage Romania
"In vederea stabilirii compatibilitatii concentrarii economice cu un mediu concurential normal, autoritatea de concurenta a analizat operatiunea notificata, in conformitate cu prevederile Regulamentului privind autorizarea concentrarilor economice, constatandu-se ca prin aceasta operatiune nu se creeaza sau consolideaza o pozitie dominanta pe piata relevanta", se mai arata in comunicat.
Potrivit Legii concurentei, sunt supuse controlului si trebuie notificate Consiliului Concurentei, pentru analiza compatibilitatii lor cu un mediu concurential normal, operatiunile de concentrare economica ce depasesc pragurile valorice prevazute in acest act normativ.
Acestea sunt indeplinite daca cifra de afaceri cumulata a agentilor economici implicati intr-o operatiune de concentrare economica depaseste echivalentul in lei a zece milioane de euro si exista cel putin doi agenti economici implicati in operatiune care sa realizeze pe teritoriul Romaniei, fiecare in parte, o cifra de afaceri mai mare decat echivalentul in lei a patru milioane de euro.
Affichage Romania este o societate membra a grupului de firme elevetian Affichage Holding, activa pe piata de publicitate outdoor din Romania.

Guvernul cu o singură femeie ministru a numit doar patru femei în funcția de prefect
11 lucruri pe care poate nu le știai despre femeile românce
Sir Alex Ferguson, frica de singurătate, mintea care-ți joacă feste și întrebarea firească: "Ce se întâmplă atunci când mori?"
FOTOGALERIE Lacul Plumbuita din Sectorul 2 este sufocat de gunoaie / Cum se plimbă locuitorii din Colentina într-un parc plin de deșeuri