"Strategii de piata in perioade de incertitudine. Perspectiva FMCG", masa rotunda organizata de revista Piata
Evenimentul este creat ca un mediu favorabil schimbului de informatii si de opinii referitoare la impactul crizei financiare si economice globale asupra consumatorilor romani si asupra afacerilor companiilor din industria bunurilor de larg consum, in scopul identificarii unor strategii de lucru adecvate conditiilor de piata din 2009.
Discutiile vor fi organizate in doua sesiuni:
Sesiunea 1. Cum sa anticipam corect parametrii evolutiei economice din 2009? Previziuni pentru evolutia veniturilor reale ale consumatorilor, evolutia cererii de bunuri de larg consum, tendinte si prognoze privind comportamentul consumatorilor.
Sesiunea 2. Cum se adapteaza caracteristicile produselor si serviciilor. Strategii de marketing. Cat efort de inovare, cat de diversificare si cat de promovare? Strategii de stimulare a vanzarilor. Se inteteste batalia preturilor?

Fascinanta legătură dintre spionaj și tehnologie: de la datele stocate în ADN-ul uman, la falsul turn GSM din aeroport care-ți fură informațiile din telefon
Dan Amariei, la 20 de ani de la lansarea albumului Omul cu Șobolani – „Ne punem în cap”: „Existau niște locuri cu un farmec mișto, cum ar fi Lăptăria sau Motoarele, genul de locuri care nu cred că vor mai exista vreodată”
VIDEO REPORTAJ Libearty Sanctuary, cel mai mare sanctuar de urși bruni din Europa/ Care este populația reală de urși? Cât de mare ar trebui să fie ea?
Paradoxul pandemiei: internările s-au prăbușit în 2020, dar numărul infecțiilor nosocomiale a crescut față de 2019 - date oficiale la nouă luni
De ce căutăm urme de viață pe Marte și ce ar însemna pentru omenire dacă le-am găsi